چهارشنبه 11 مهر 1403

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان منصوب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان منصوب شد

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی محمدرضا یافتیان را به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان منصوب کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست، در حکم علی سلاجقه آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت «سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان» منصوب می‌شوید.

وی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردم داری"، "پاکدستی و فساد ستیزی"، "قانون مداری"، "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

سلاجقه تصریح کرد: توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

یافتیان تحصیلات خود را در مقطع دکتری در گرایش شیمی فیزیک و تجزیه اخذ در فرانسه انجام داده است و پس از بازگشت به زنجان در سال 1382 به مرتبه علمی دانشیاری و در سال 1386 به مرتبه علمی استادی ارتقا یافته است.

در سال 1395 به مدت یک سال فرصت مطالعاتی را در دانشگاه ملبورن استرالیا در آزمایشگاه شیمی تجزیه محیط زیستی سپری و تاکنون در 150 مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی به چاپ رسانده است.

راهنمایی بیش از 120 دانشجوی کارشناسی ارشد و 10 دانشجوی دکتری را بر عهده داشته و در حوزه مدیریت اجرایی نیز به عنوان مدیر گروه شیمی، رئیس دانشکده علوم، مدیر امور آموزشی دانشگاه، مدیر امور پژوهشی دانشگاه، معاون اداری، مالی و توسعه منابع دانشگاه، شورای دانشگاه، هیات ممیزه و کمیسیون تخصصی هیات امنا دانشگاه فعالیت فعالیت کرده است.

حکم انتصاب سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان روز دوشنبه توسط نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به وی ابلاغ شد.

*س_برچسب‌ها_س*