یک‌شنبه 8 مهر 1403

سرپرست فدراسیون سوارکاری معرفی شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سرپرست فدراسیون سوارکاری معرفی شد

با حکم وزیر ورزش و جوانان سرپرست فدراسیون سوارکاری معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمود حیدری به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری معرفی شد.

در حکم حمید سجادی خطاب به محمود حیدری آمده است: انتظار می رود ضمن انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابی رییس فدراسیون اقدام کنید.

به گزارش دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری 21 خردادماه برگزار شد و مسعود خیلی با کسب 45 رأی از 47 رأی مأخوذه به عنوان رئیس در طول 4 سال آینده ابقا شد. دو مجمع در شرایطی برگزار شد که محمد کاظمیان و محمد اسد مسجدی، دو کاندیدای دیگر انتخابات در اعتراض به اطلاع‌رسانی دیرهنگام نسبت به تأیید صلاحیت خود و حضور در مجمع و خطاب به محمد پولادگر خواستار لغو برگزاری مجمع در زمان مقرر و تعویق آن شدند.

وزارت ورزش یک روز قبل از زمان مقرر برای تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، مجمع را لغو کرد. با این حال انتخابات فدراسیون 21 خردادماه برگزار شد! اتفاقی قابل تأمل، محل برگزاری مجمع، کمیته ملی المپیک با حضور نماینده کمیته بود و وزارت ورزش هم هیچ نماینده‌ای نداشت!

وزارت ورزش و جوانان نیز اعلام کرد که این انتخابات را به رسمیت نمی شناسد و از همین رو بزودی برای این فدراسیون سرپرست انتخابات خواهد کرد که بعد از گذشت قریب به 3 ماه در نهایت این اتفاق رخ داد و وزیر ورزش و جوانان سرپرست جدید این فدراسیون را معرفی نمود.