یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سعیدی: باید بر اساس واقعیات حرکت کنیم نه آرمان‌هایمان / با صبر و تحمل از این شرایط عبور می‌کنیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سعیدی: باید بر اساس واقعیات حرکت کنیم نه آرمان‌هایمان / با صبر و تحمل از این شرایط عبور می‌کنیم

در سال منتهی به المپیک و با توجه به شرایط خاص کشور در مواجهه با بیماری کوید19 مشکلات جدی و پررنگی در زمینه برگزاری اردوهای تیم‌های المپیکی دیده می‌شود.

کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد شرایط نه‌چندان جالب ورزشکاران المپیکی ایران در سال منتهی به المپیک اظهار داشت: ما در کشور با توجه به شرایط بحران کرونا باید تابع چارچوب‌ها و سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم تا خدای ناکرده آسیبی به ورزشکاران ما وارد نشود و تهدیدی از این بابت نداشته باشیم.

سعیدی در ادامه تاکید کرد: این تدابیر در ستاد مبارزه با کرونای وزارت ورزش دنبال می‌شود و کمیته ملی المپیک هم در آن ستاد عضو هست و حضور دارد. تدابیری که اتخاذ شده فعلا در یک چارچوب مشخص مجوزهایش صادر شده اما برای اینکه بتوانیم اردوها را به صورت گسترده تر و متمرکزتر به خصوص در تهران برگزار کنیم باید صبر و تحمل لازم داشته باشیم تا از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پایان تصریح کرد: باز هم تاکید می‌کنم در شرایط خاصی هستیم و باید بر اساس واقعیات حرکت کنیم نه بر اساس آرمان‌هایی که قبلا داشتیم. امیدواریم از این شرایط هر چه سریع‌تر عبور کنیم تا بتوانیم به شرایط آرمانیمان برسیم. اما فعلا باید واقعیت را بپذیریم و بر اساس رعایت دقیق پروتکل‌ها حرکت کنیم.

انتهای پیام /