یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سعید مرتضوی

سعید مرتضوی

وب‌گاه عصر ایران

وقتی شفیعی کدکنی سایه را آفتابی نهان توصیف کرده گزاف نیست اگر بگوییم خاموش نشد، نور شد، خورشید شد و همچنان با واژگان بر ما می‌تابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه عصر ایران

"هم‌میهن " بیش از آن که یادآور "جامعه" و "سلام "در دهه 70 باشد به خاطر نام غلامحسین کرباسچی و خاطره روزنامه همشهری نوستالژی دهه 70 را با خود دارد. در آن دهه طبقه متوسط جان‌دار و فعال بود و مثل حالا هنوز تا این حد برای بقا دست و پا نمی‌زد. دهه 70 را اما جدای روزنامه ها با «ساعت خوش» می توان توصیف کرد. دهه‌ای که سال های خوش و ناخوشی داشت. یک روز ستایش شدند و دیگر روز سرزنش و این تعارض...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرونده ولی الله سیف رئیس کل اسبق بانک مرکزی و معاونانش در دادگاه هم‌عرض رسیدگی مجدد می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از جدایی غلام‌حسین کرباسچی از حزب کارگزاران، تیم رسانه‌ای این چهره سیاسی نیز عملا از او فاصله گرفتند. با این حال به نظر می‌رسد که کرباسچی با راه‌اندازی مجدد روزنامه هم‌میهن می‌خواهد در فضای سیاسی کشور نقشی پررنگ داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

چهارشنبه اول تیر 1401 اتفاق نادر و جالبی رخ داد که قطعا به صورت تصادفی و بدون برنامه ریزی و اطلاع قبلی بوده است. این که به شکل کاملا هم زمان در محل انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران از «سند ملی رسانه» رونمایی شد و در صدا و سیما هم از کلیات «سند تحول رسانه ملی». اولی با نگاه حرفه ای و علمی و دومی کاملا سیاسی و تبلیغاتی. یکی عکس دیگری اما هر دو ذیل سه واژه مشترک سند و رسانه و ملی...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهاجری در اعتماد نوشت: در دوره ریاست‌جمهوری آقای سیدمحمدخاتمی، جنگ سرد میان دو جناح چپ و راست (اصلاح‌طلب و اصولگرا) به‌شدت رواج داشت. رسانه‌های دوطرف (عمدتا روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها) به یکدیگر می‌تاختند و گاهی باران تهمت و ناسزا بود که از یک طرف بر سر طرف مقابل می‌بارید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دوره ریاست‌جمهوری آقای سیدمحمدخاتمی، جنگ سرد میان دو جناح چپ و راست (اصلاح‌طلب و اصولگرا) به‌شدت رواج داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرتضوی‌مقدم گفت: در پرونده اکبر طبری 8 عنوان اتهامی وجود دارد و دیوان عالی کشور اجازه رسیدگی مجدد نسبت به 2 مورد از این عناوین اتهامی را صادر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران در یادداشتی به قلم مهرداد خدیرنوشت: انتصاب «سید عباس صالحی» به عنوان مدیر جدید مؤسسه اطلاعات و جای‌نشینِ سید محمود دعایی فقید با استقبال اهل فرهنگ و رسانه روبه‌رو شده و نگرانی کثیری را درباره سرنوشت و آینده این نهاد، از میان برده و امید آفریده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور ضمن انتقاد از ارجاع ماهانه 2 هزار پرونده اختلاف در صلاحیت به دیوان عالی کشور گفت: بیشترین عدم صلاحیت‌ها را در دادسراها داریم، در این زمینه از همان ابتدای کار دقت کنید؛ بسیاری از این عدم صلاحیت‌ها بیمورد است و رد می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام مرتضوی‌مقدم درباره یک پرونده طلاق، نسبت به بی‌توجهی قاضی به دادخواست استرداد جهیزیه دستور داد برای صدور رأی در قسمت مفتوح پرونده اقدام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی دیوان عالی کشور در پی انتشار خبری در فضای مجازی درخصوص پذیرش اعاده دادرسی سعید مرتضوی و طرح مطالبی علیه یکی از قضات دیوان عالی کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد. در پی انتشار خبری از سوی یکی از وکلای دادگستری در فضای مجازی در خصوص پذیرش اعاده دادرسی سعید مرتضوی و طرح اتهاماتی علیه یکی از قضات خوش‌نام دیوان عالی کشور، روابط عمومی این نهاد، ضمن رد اتهامات برای تنویر افکار عمومی اطلاعیه‌ای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی دیوان عالی کشور در پی انتشار خبری در فضای مجازی درخصوص پذیرش اعاده دادرسی سعید مرتضوی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصطفی ترک همدانی وکیل دادگستری به اطلاعیه دیوان عالی کشور درباره پزونده سعید مرتضوی پاسخ داد.