یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سعید مرتضوی

سعید مرتضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دوستان اصولگرایی را می‌شناسم که به شدت منتقد دولت هستند و از کارهای دولت آقای رئیسی خون دل می خورند مثال روشنش نقدهایی است که آقای قالیباف این روزها از تریبون‌های رسمی درباره دولت بیان می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری به شنیده ها درخصوص انتخاب میر کاظمی رئیس فعلی سازمان برنامه و بودجه برای وزارت نفت واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستانی کل کشور در راستای دستور رئیس قوه قضاییه در مورد تکالیف قانونی وزارت آموزش و پرورش برای رسیدگی به شکایات از مدارس مبنی بر دریافت هزینه‌هایی که در قبال آن خدماتی ارائه نشده است، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: نوشتن از مرگ همکار در هر شرایطی کاری است دشوار و جانکاه. این بار باید از «سیدابوالحسن مختاباد» بنویسیم، از همکاران قدیمی مطبوعات که نویسنده، منتقد، پژوهشگر موسیقی و روزنامه‌نگار بود. او که در 53سالگی در آمریکا به طور ناگهانی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی به بررسی برخی مباحث امنیتی پرداخته است.

وب‌گاه عصر ایران

درگذشت ناگهانی روزنامه‌نگار حرفه‌ای و پژوهش‌گر موسیقی ایران، مایه بهت و افسوس روزنامه نکاران و فعالان عرصه موسیقی شده که خاطرات نیکی از او در یاد دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: کارشناسان رسانه معتقدند که احکام سنگین برای روزنامه نگاران موجب خروج مرجعیت رسانه ای از داخل کشور می شود و رسانه های داخلی که اتفاقا عملکرد آنها به آرامش اوضاع کمک می کند، رقابت رسانه ای را به رقبای خود واگذار می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشت روزنامه «اعتماد» به دفاع از روزنامه نگاران کشور در برابر برخوردهای سیاسی و قضایی پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری نوشت: نتیجه برخورد با رسانه‌ها را بارها تجربه کرده‌ایم. قاضی مرتضوی در سال 1378 ده‌ها روزنامه و مجله را تعطیل کرد و در یک رکورد گینسی! در یک روز 18 روزنامه را بست. بعدش چه شد؟ روزنامه‌های #مااصولگراها تیراژشان تکان خورد؟ با اطلاع می‌گویم: نه. حتی یک نسخه.

وب‌گاه عصر ایران

مهاجری نوشت: نتیجه برخورد با رسانه‌ها را بار‌ها تجربه کرده‌ایم. قاضی مرتضوی در سال 1378 ده‌ها روزنامه و مجله را تعطیل کرد و در یک رکورد گینسی! در یک روز 18 روزنامه را بست. بعدش چه شد؟ روزنامه‌های مااصولگرا‌ها تیراژشان تکان خورد؟ با اطلاع می‌گویم: نه. حتی یک نسخه.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری گفت: رفتارهای سختگیرانه علیه رسانه‌ها ممکن است در کوتاه‌مدت نتیجه ببخشد، اما حداکثر عملکردش، در حد یک قرص تب‌بر است بی‌آنکه کانون بیماری و تب مشخص شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشت امروز خود در اعتماد به دفاع از روزنامه نگاران کشور در برابر برخوردهای سیاسی و قضایی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مجلس در واکنش به اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر بهداشت گفت: این توجیهات که برای 9 وزیر درخواست استیضاح شده و اگر اعلام وصول کنیم این باب باز می‌شود، درست نیست.

وب‌گاه عصر ایران

دشواری کار او این بود که در معاونت مطبوعاتی هم باید این حس را به روزنامه نگاران منتقل می‌کرد که از جنس احمد بورقانی است و هم به حاکمیت که به خاطر پیشینه بدو اعتماد کرده بود نشان دهد، نیست! این انتظار متناقض اما از او چهره‌ای دورو نساخت بلکه به سیاق سید محمود دعایی کوشید میانه بایستد و شاید در میان غیر روحانیون شبیه‌ترین بود در منش و رفتار به او.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر نقض حکم اعدام حمید قره حسنلو در دیوان عالی کشور، امیر هاشمی توئیتی را در این باره متتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد درویش زاده در یادداشتی نوشت: در مواد دیگری از قوانین مختلف و نیز در اصول عقلانی وکلی حقوق هم براصل «تناسب جرم و مجازات» تاکید شده به نحوی که این اصل پیشینه‌ای هزار ساله وبیشتر دارد، پس نباید با تاکید بر یک یاچند ماده قانونی و عدم توجه به سایر مواد تکمیلی و پیرامونی ومرتبط با آن ماده؛ موجب اختلال در یادگیری ملی و سازمانی شد، و مصیبت ناشی از ناآرامی های اخیر را دوچندان کرد.