یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سعید مرتضوی

سعید مرتضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زیدآبادی در واکنش به حادثه آتش سوزی در زندان اوین نوشت: به نظرم تا دیر نشده لازم است سازمان زندان‌ها یک گزارش صادقانه و دقیق از کل و جزء ماجرا در اختیار افکار عمومی قرار دهد و گرنه این ماجرا نیز زمینه‌ساز نزاع رسانه‌ای تازه‌ای خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خارجه کانادا به بهانه اعتراضات در ایران علی لاریجانی و جواد ظریف را تحریم کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دولت کانادا در ادامه تلاش‌های خود تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان وضع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه کانادا به بهانه اعتراضات در ایران، 17 شخص و 3 نهاد ایرانی را تحریم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه کانادا به بهانه ناآرامی‌ها در ایران، تحریم‌هایی را علیه 17 شخص و 3 نهاد وضع کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تحریم‌های امروز 17 فرد و 3 نهاد ایرانی را شامل می‌شود که با ادعای نقض حقوق بشر و آنچه تداوم فعالیت‌های اطلاعات نادرست برای توجیه نارآرامی‌ها خوانده شده در این فهرست قرار گرفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت کانادا در ادامه تلاش‌های خود برای تنفس مصنوعی به اغتشاشات در ایران تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان وضع کرد.

وب‌گاه گسترش

دولت اخیرا اعلام کرد که قرار است در اجرای تبصره 2 قانون بودجه سال 1401 کل کشور، اقدامات لازم برای واگذاری سریع‌تر سهام دولت و فروش آن به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: دولت اخیرا اعلام کرد که قرار است در اجرای تبصره 2 قانون بودجه سال 1401 کل کشور، اقدامات لازم برای واگذاری سریع‌تر سهام دولت و فروش آن به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی انجام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از پیش از ظهر امروز انتشار یک اظهارنظر از سید محمد صالح هاشمی گلپایگانگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با واکنش‌ها و حاشیه‌های زیادی در فضای مجازی مواجه شد. این اظهار نظر به نقل از خبر ارسالی اداره کل روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای رسانه‌ها منتشر شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف یک پرونده اختلاس در یکی از بانک‌های استان خبر داد و گفت: ارزش اختلاس صورت گرفته در این پرونده 680 میلیارد ریال بوده که در این زمینه سه نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های منتقد که امروز تعدادشان از انگشتان دو دست هم بیشتر نیست، در این یکسالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، بابت هر خبر و گزارش منتشر شده‌ای که به مذاق دولت خوش نمی‌آمده، تکذیبیه دریافت کرده‌اند؛ گاهی در طول یک هفته، ده تکذیبیه در پاسخ به گزارش اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی یک روزنامه ارسال شده و جالب اینکه در متن آنچه به عنوان تکذیبیه به دفتر روزنامه می‌رسد، هیچ جمله‌ای در رد...

وب‌گاه عصر ایران

آزادی دانشجویان، خبرنگاران، هنرمندان و گروه های مرجع و همچنین رسیدگی عادلانه و صادقانه به موضوع فوت خانم مهسا امینی و برکناری مقصرین این حادثه دردناک و به رسمیت شناختن حق اعتراض و تامین امنیت آن توسط نهادهای مسئول به عنوان راهکار کوتاه مدت برای التیام برخی زخمها پیشنهاد می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تجربه اعتراضات متنوعی که در شهرهای مختلف کشور، پیرو درگذشت مهسا امینی رخ داده است، در یک کلام نشان می‌دهد، اعتماد عمومی آسیب دیده است.