یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سعید مرتضوی

سعید مرتضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زیدآبادی بیان کرد: آقای گنجی درست می‌گویند که مطالعه نیست، اما زمانی که دانشجو مطلع می‌شود، اسیر زندان و دچار ترک تحصیل می‌شود برای همین می‌گوید برای چه مطلع شوم؟ دانشجو در هیچ کجای دنیا این‌گونه نیست که تئوریسین باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: زیدآبادی فعال سیاسی تاکید کرد: اگر دولت‌ها بالغ باشند به جای این‌که با این جنبش مقابله کنند آن را مدیریت می‌کنند... امروز دهه هشتادی‌هایی به دانشگاه آمده‌اند که به حرف پدر و مادر خودشان تن نمی‌دهند و با یک فرهنگ جهانی بزرگ شده‌اند. یک حالت عصیانی در این‌ها رخ داده و روی حرف خودشان هم می‌ایستند و چون دستگاه‌های تولید فرهنگ ناکارآمد هستند و نتوانستند بر فکر این بچه‌ها تاثیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان امروز نوشت: مناظره بین محمد قوچانی روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب که در حال حاضر مدیر و سردبیر مجله «آگاهی‌نو» است با قاسم روان‌بخش، روحانی اصول‌گرا و از اعضای ارشد جبهه پایداری که بیشتر به عنوان یکی از مدیران تئوریسین فقید جبهه پایداری - مصباح یزدی - شهرت دارد و خود را به سبب همکاری با نشریه «پرتو» به عنوان روزنامه نگار معرفی می‌کرد، برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قابل تأمل‌ترین جمل قوچانی این بود: «وقتی در سال 79 یک شبه 18 روزنامه و نشریه را بستند باید به فکر امروزی بودند که مرجعیت رسانه ای از داخل به خارج منتقل شده و تلویزیون ایران‌اینترنشنال مخاطب دارد».

وب‌گاه عصر ایران

قابل تأمل‌ترین جمله سردبیر «آگاهی‌نو» این بود: «وقتی در سال 79 یک شبه 18 روزنامه و نشریه را بستند باید به فکر امروزی بودند که مرجعیت رسانه ای از داخل به خارج منتقل شده و تلویزیون ایران‌اینترنشنال مخاطب دارد».

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: تحریم رسانه‌ها و اهالی قلم ایران، نقض بخشی از حقوق اساسی ملت ایران در رساندن صدا و نظر خود به جهانیان و نیز گویای پوچ بودن شعار غرب در خصوص «دسترسی آزاد به اطلاعات» و «آزادی بیان» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همدلی نوشت: حق شناس گفت: شاهد رشد و توسعه فضاهای مبتنی بر مونولوگ در جامعه بودیم. شاهد شکل‌گیری صدها تریبون نماز جمعه در کشور و همین طور تریبون‌های مستقر در مساجد و منبرهایی که بر آن‌ها اضافه شد، بودیم. مثلا اضافه شدن مداح‌ها نماد توسعه این رویکرد بوده است. در نهایت این روند در رسانه جدید و مدرنی هم مثل رادیو و تلویزیون اتفاق افتاد... یک‌سویه با مردم سخن می‌گویند و فکر می‌کنند می‌توانند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع خبری گزارش داده‌اند کانادا 6 فرد و چهار نهاد را به بهانه نقض حقوق بشر در ایران در فهرست تحریم قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام چهار نهادی هستند که در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عبدالله گنجی در نشست واکاوی عملکرد رسانه‌های داخلی در تنش‌های اجتماعی به شکاف ایجاد شده بین حوزه امنیتی و رسانه اشاره کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مثلا همین الان که به اعجاز وزیر محترم ارتباطات، صدها هزار شاغل فضای مجازی به خاک سیاه نشسته اند، اگر وزارتخانه بی وزیر بود، گلوی اینترنت کمتر فشرده نمی شد؟ و حالا که وزیر دارد کک او می گزد برای زندگی مردم؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدمهاجری در کانال تلگرامی خود خطاب به رئیس جمهور نوشت: این روزها حال مردم خوب نیست. دلیلش را خودتان بهتر میدانید. همه ماها توقع داشتیم و هنوز هم داریم که در حاکمیت یکدست، دولت شما نه شق القمر که لااقل در حد مرهمی بر زخم‌های مردم، کاری کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهاجری در کانال تلگرامی خود خطاب به رئیس جمهور نوشت: آقای صولت مرتضوی را به عنوان وزیر رفاه به مجلس معرفی کرده اید. یک بار دیگر نامه تان را بازبینی بفرمایید و جای صولت مرتضوی، هر اسم دیگری به ذهنتان می‌آید بنویسید. مثلاً بنویسید: قاضی سعید مرتضوی. فکر میکنید تفاوتی می‌کند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی به انتقاد از سیاست‌های ابراهیم رئیسی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی به انتقاد از سیاست‌های ابراهیم رئیسی پرداخت.