دوشنبه 23 مهر 1403

سفیر ایران در عراق: پیام سخنرانی مقام معظم رهبری حمایت از فلسطین است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سفیر ایران در عراق: پیام سخنرانی مقام معظم رهبری حمایت از فلسطین است

بغداد - ایرنا - «ایرج مسجدی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق تاکید کرد که بیان و پیام مقام معظم رهبری در سخنرانی روز جهانی قدس حمایت گسترده و همه جانبه ملت ایران از فلسطین است.

مسجدی امروز (پنجشنبه) در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا گفت که روز قدس روز مسلمانان و روز فلسطین است و برای بزرگداشت این یوم الله عظیم باید همه مسلمانان چه در ایران و چه در کشورهای دیگر در حمایت از ملت فلسطین وارد عمل شوند.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی امسال شاید به شکل سال های گذشته امکان برگزاری راهپیمایی های گسترده نباشد اما با این وجود باید از طریق رسانه ها و فضای مجازی، مسلمانان جهان هنگامه بزرگی در دفاع و حمایت از ملت فلسطین به راه بیندازند.

سفیر ایران در عراق ادامه داد که در این روز پیام مقام معظم رهبری در اصل پیام حمایت ملت قهرمان و جمهوری اسلامی اسلامی ایران از مردم فلسطین است؛ این بیان ایشان یادآور حقوق حقه و دفاع از فلسطین و علیه ظلم و ظالمان و رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

مسجدی افزود: بیان و پیام معظم له نشان دهنده اراده سیاسی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از فلسطین است؛ بنابراین زمانی که مقام معظم رهبری موضعی می گیرند یا بیانی در حمایت از ملت فلطیسن می فرمایند این خواست بیش از 80 میلیون جمعیت ایران است که یکصدا ملت فلسطین را ندا می دهند و فریاد می کشند.

وی بیان کرد که امروز مقاومت اسلامی در منطقه و در فلسطین و دیگر مناطق جهان روز به روز قدرتمندتر می شود، بنابراین فلسطینی ها باید حتما روی محور مقاومت تکیه کنند و هر گونه خط سازشکاری به هیچ وجه نمی تواند ملت فلسطین را به حقوق خود برساند.

سفیر ایران در عراق تاکید کرد که راه رسیدن به حقوق فلسطینی ها مقاومت و مبازره و حمایت از مقاومت اسلامی است.

مسجدی اضافه کرد که جمهوری ایران اسلامی با تمام قدرت و وجود در کنار این ملت مظلوم خواهد بود و از آنها حمایت می کند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*