دوشنبه 26 شهریور 1403

سلفی مرگبار 4 دوست با کلت کمری

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
سلفی مرگبار 4 دوست با کلت کمری

4 دوست برای تفریح به شرق تهران رفته بودند و با یک سلاح کلت، در حال سلفی گرفتن بود که ناگهان دست یکی از آن‌ها روی ماشه رفت، شلیک شد و به قیمت از دست رفتن یک جان تمام شد.

شامگاه اول مرداد ماه به قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جوانی 23 ساله یک گلوله به سرش اصابت کرده و جان باخته است.

به گزارش همشهری آنلاین، به دستور بازپرس جنایی، جسد این پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و گروهی از کارآگاهان جنایی، تحقیقات خود را برای کشف جزییات بیشتر از این تیراندازی مرگبار آغاز کردند. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که جوان جان باخته با دوستانش برای تفریح به خیابانی در شرق پایتخت رفته بودند.

یکی از دوستان وی درباره جزییات این حادثه مرگبار، گفت: جوانی که فوت شده، میثم نام داشت و از دوستان صمیمی ام بود. آن روز به همراه میثم و دو نفر از دوستان دیگر سوار خودروی 206 من شدیم تا به تفریح و خوشگذرانی بپردازیم. آن شب یکی از دوستانم به نام مهران یک سلاح کلت همراه خود آورده بود. ما هم با دیدن سلاح او تصمیم گرفتیم، نوبتی عکس سلفی با آن بگیریم. وقتی نوبت به مهران رسید، چون یک دستش گوشی موبایل بود و دست دیگرش قمه و کلت، تعادل نداشت. ناگهان هنگام سلفی گرفتن، تیری از کلت شلیک شد و به سر میثم برخورد کرد. او زخمی شد و ما همه شوکه شده بویم. مهران، اما با دیدن وضعیت میثم، ترسید و فرار کرد.

وی ادامه داد: من و دوست دیگرم تصمیم گرفتیم، میثم را که خونریزی شدیدی داشت به بیمارستان برسانیم. سوار ماشین من بودیم، اما در بین راه میثم، جانش را از دست داد. دوستم وقتی متوجه مرگ میثم شد، فرار کرد. من ماندم با پیکر بی جان میثم. خیلی ترسیده بودم. رفتم به یک پایگاه بسیج که در آن حوالی بود و ماجرا را برای بسیجی‌ها تعریف کردم. سپس با آن‌ها میثم را بردیم به بیمارستان، اما او جان باخته بود.

تفریح مرگبار

به دنبال این حادثه، بازپرس جنایی دستور بازداشت مهران، عامل شلیک مرگبار را صادر کرد. او، اما پس از این حادثه متواری شده بود. هیچ کس از مخفیگاه او خبری نداشت، اما آنطور که دوستانش می‌گفتند، خیلی ترسیده بود. با این حال ردیابی‌ها برای یافتن مخفیگاه او ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل گزارشی به دست پلیس رسید که نشان می‌داد مهران متهم فراری به پایتخت بازگشته است. او دستگیر شد و دربازجویی‌ها گفت: مرگ میثم، یک حادثه بود و باور کنید عمدی در کار نبود.

وی ادامه داد: آن روز من و میثم و دوستان دیگرم برای تفریح به خیابانی در شرق تهران رفته بودیم. می‌خواستیم با اسلحه سلفی بگیریم و استوری کنیم. همه یک به یک، سلاح را در دست گرفته و عکس سلفی می‌گرفتیم. نوبت به من که رسید، ناخواسته دستم روی ماشه رفت. چون یک قمه هم در دست داشتم و می‌خواستم هم با قمه و هم با اسلحه، سلفی بگیریم و در اینستاگرام استوری کنم. اما از بخت بدم، تیر شلیک شد و گلوله با جمجمه میثم برخورد کرد. درواقع تعادلم را از دست داده و ناخواسته دستم روی ماشه رفت و شلیک شد. متهم افزود: وقتی دیدم او خون آلود روی زمین افتاد، با خود گفتم که دیگر بازگشتی در کار نیست و او قطعا جانش را از دست خواهد داد. به همین دلیل ترسیدم و به شمال کشور گریختم. چون من و میثم مدتی قبل بر سر مسائل مالی دچار اختلاف شده و دعوا کرده بودیم. اما کمی بعد مشکلمان حل شد و آشتی کردیم. دلیل فرارم این بود که می‌ترسیدم، پلیس تصور کند من عمدا، به سمت میثم شلیک کرده ام. درحالیکه چنین چیزی نیست و ناخواسته شلیک کردم.

این متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

از میان اخبار

جزییات قتل یاسمین رحمتی، استاد موسیقی در رشت

جرییات جدید از لاشه کشتی تایتانیک در بستر دریا