دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سمنان

سمنان

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در اغلب استان‌های نیمه شرقی کشور خبر داد و اعلام کرد که سامانه بارشی جدید روز سه شنبه (11 اردیبهشت ماه) از غرب کشور وارد خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متأثر از این پدیده گفت: از 04 تا 07 اردیبهشت 1403 و تا ساعت 5 بامداد جمعه 11 استان (اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد) و 54 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند. وی ادامه داد: در این مدت 81 مورد عملیات انجام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در 11 استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه 7 اردیبهشت در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در 11 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از تداوم رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی تا سه‌شنبه آینده در برخی مناطق کشور خبر داد و برای 5 استان هشدار بارش‌های سیل‌آسا صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن 81 مورد عملیات امداد و نجات در 11 استان متأثر از سیل خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند.

وب‌گاه الف

ایلنا نوشت: پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی حالا در دولت ابراهیم رسیسی کمتر اظهار نظر می‌کند، دست کم دولتمردان را متهم نمی‌کند در نتیجه کمتر هم تکذیب می‌شود. حتی اظهارات اخیر او هم با واکنش قابل توجهی از سوی دولت رئیسی همراه نبوده است اما ناظران معتقدند سخنان او می‌تواند به راحتی مورد بهره برداری کشورهای غربی و رژیم اسرائیل قرار گیرد و برای ایران دردسر ساز شود. جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در روز‌های اخیر جنجال تازه‌ای...

وب‌گاه عصر ایران

پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - فرهنگ قدردانی سوای آنکه خصلتی نیکوست، راهبردی هوشمندانه در ارتقای بهره‌وری هر سازمان و نهادی محسوب می‌شود. تماس رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان در بحبوحه سفر آیت‌الله رییسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم به دیار دارالمرحمه، به واسطه پوشش مطلوب سفر را می‌توان در این زمره قلمداد کرد.

وب‌گاه فرارو

پلیس راه کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه تا شنبه در جاده‌های کشور خبر داد و تأکید کرد شماره تلفن 141 مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی وضعیت راه‌های کشور است.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از 1300 نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جذب 30همت از محل مابه التفاوت قیمت‌های تکلیفی و تمام شده برق، در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو ببرید، توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران و افزایش 6 درصدی مصرف برق از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند. بیش از 50 درصد بارش سال آبی استان سیستان در 3 روز اتفاق افتاد فیروز قاسم‌زاده، سخنگوی صنعت آب درباره آخرین وضعیت بارش در استان‌های...

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل حفظ و احیاء بناها، محوطه‌ها و بافت‌های تاریخی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بناهای تاریخی در دوره کنونی در سایه پدیده تغییر اقلیم نسبت به دوره‌های تاریخی گذشته دچار بحران‌های گوناگون و جدید شده است.