یک‌شنبه 17 تیر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اخیرا یکی از خطیبان مشهور (علیرضا پناهیان)، وضعیت فعلی کشور را به ساخت کشتی نوح تشبیه کرده و معتقد است وقتی توفان بیاید فایده آن مشخص خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا شما دوست دارید صدسالگی را تجربه کنید!؟ شاید این آرزوی هر انسانی باشد اما به شرطی که سالم و بانشاط زندگی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ازدواج مهم‌ترین اتفاق زندگی بوده که باید با انتخاب زوج مناسب انجام شود، حال در شرایط فعلی جامعه که مشکلات روز به روز بیشتر و سختی‌ها بر جوانان افزون می‌شود چگونه باید ازدواج کرد؟

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

سقط جنین حتما و قطعا بدون دلایل متقن پزشکی و ژنتیکی مذموم و رد است و نمی‌توان و نباید از آن دفاع کرد. اما بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات هم نمی‌توان شرایطی را فراهم کرد که به جای بهبود وضعیت موجود و تشویق و توسعه فرزندآوری بازار مراکز زیرزمینی و غیرمجاز سقط جنین داغ شود و خانواده‌ها با ترس و لرز نسبت به فرزندآوری موضع‌گیری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در بسیاری از جوامع، ازدواج به عنوان یک اصل اساسی در زندگی تلقی می شود و ازدواج نکردن ممکن است با عدم موفقیت در زندگی همراه باشد.

وب‌گاه فرارو

قانون حمایت خاصی از دختران قربانی کودک فروشی نمی‌کند. خلاء‌های قانونی، زمینه ساز همه این مشکلات می‌شود. سران و قانونگذاران مدام تبلیغ ازدواج و فرزندآوری را انجام می‌دهند، اما هیچ حمایتی از دختران کم سن و سال نمی‌کنند. مواد قانونی باید دختران را از ازدواج‌های اجباری در سنین پایین نجات دهد.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: 21 درصد جمعیت کشور را دهه شصتی‌ها تشکیل داده‌اند و تجرد دهه شصتی‌های بیشتر از دهه‌های دیگر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موسوی‌فرد گفت: متاسفانه ما فکر می‌کنیم تنها راه رسیدن به رزق و روزی همین راه است در حالی که خداوند عالم به اسرار عالم است. فردی نزد رسول خدا رفت و گفت که فقیر است و پیامبر اکرم (ص) به او فرمود ازدواج کن.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه اهواز گفت: در شرایط فعلی یکی از راهکارها این است که دختر و پسر، به گونه‌ای به هم وصل شوند و ازدواج کنند و بعد با هماهنگی خانواده‌ها، در خصوص اشتغال و ادامه زندگی تصمیم‌گیری شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موسوی‌فرد امام جمعه اهواز با اشاره به مشکلات برای انجام ازدواج گفت: در شرایط فعلی یکی از راهکارها این است که دختر و پسر، به گونه‌ای به هم وصل شوند و ازدواج کنند و بعد با هماهنگی خانواده‌ها، در خصوص اشتغال و ادامه زندگی تصمیم‌گیری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسوی‌فرد امام جمعه اهواز با اشاره به مشکلات برای انجام ازدواج گفت: در شرایط فعلی یکی از راهکارها این است که دختر و پسر، به گونه‌ای به هم وصل شوند و ازدواج کنند و بعد با هماهنگی خانواده‌ها، در خصوص اشتغال و ادامه زندگی تصمیم‌گیری شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سرلشکر باقری گفت: تاکنون آمارها تغییر مثبت زیادی را در افزایش جمعیت نشان نمی‌دهد، جنگ شناختی دشمن هنوز به اقدامات ما غلبه دارد که تغییر آن اقدامات جهادی را می‌طلبد تا بواسطه آن موانع سر راه بر داشته شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی از پدر و مادر شدن طفره می‌روند و مشکلات اقتصادی را مهمترین علت کم رغبتی برای فرزند آوری می‌دانند؛ اما آیا همه مشکل در تمایل به فرزند آوری همین است؟