جمعه 15 تیر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری تسنیم

وزارت ورزش و جوانان گزارشی از عملکرد حمید سجادی در رأس این نهاد را منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

از سوم شهریور1400 تا آغاز سومین سال دولت سیزدهم، «ورزش و جوانان» کشور روزهای پرخبری را به خود دیده است؛ روزهایی که بیش از همه اخبار خوب و امیدآفرین از نتایج و دستاورد ورزشکاران ایرانی در میادین آسیایی و جهانی بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

استاد دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به گزارش های رسمی منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، که اعلام کرده 89درصد شاغلان سابق و لاحق ایران، فقیرند، گفت: یعنی 89 درصد کل فقرای ایران، از شاغلان هستند. یعنی چون مناسباتی ایجاد شده که خلق ارزش از طریق بنیه تولیدی فناورانه اتفاق نمی افتد، نمی توانی جمعیتت را سیر کنی! وقتی جمعیتت را سیر نکردی، صدها پیامد فسادآمیز دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دو فوریت «لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از سلامت اجتماعی» در جلسه علنی 23 خرداد سال جاری مجلس مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به مخالفت نمایندگان، بررسی این لایحه با قید یک فوریت تصویب شد. همان زمان محمدباقر قالیباف رییس مجلس گفت: اینکه مجلس به دو فوریت این لایحه رای نداد و یک فوریت آن تصویب شد به این دلیل نیست که ما به اهمیت آن توجه نکردیم...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: فرشاد مومنی تاکید کرد: مجموعه ای که سند برنامه هفتم را تنظیم کرده، دلش نمی خواسته هیچ سطحی از شفافیت در زمینه نحوه هزینه کرد دلارهای نفتی در کشور وجود داشته باشد! بسیار نگران کننده است که این سند حتی بر اساس استانداردهای سند بودجه پنج ساله نیز، درباره نحوه هزینه کرد درآمدهای ارزی، پاسخگو نیست! این مهم از دریچه اقتصاد سیاسی، مساله بسیار خطرناکی است.

خبرگزاری مهر

گزارش نهایی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» به هیئت رییسه مجلس برای بررسی در صحن علنی مجلس ارجاع شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پنجمین جلسه ستاد ملی جمعیت 8 مصوبه در زمینه تسهیل و رفع موانع فرزندآوری به تصویب هیات دولت رسید که دبیر ستاد ملی جمعیت توضیحاتی را درباره این مصوبات ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پنجمین جلسه ستاد ملی جمعیت که دوشنبه 2 مرداد برگزار شد 8 مصوبه در زمینه تسهیل و رفع موانع فرزندآوری به تصویب هیات دولت رسید. مصوبات دولت برای تسهیل و رفع موانع فرزندآوری سید کاظم فروتن دبیر ستاد ملی جمعیت در گفتگو با فارس، در مورد جزئیات مصوبات این جلسه گفت: مصوبه اول راجع به ماده (53) و ماده (54) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مورد تعیین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در صورتی که در محل کسب، حرفه یا شغل، صاحبان یا کارکنان آن‌ها به هر ترتیب مرتکب برهنگی، بی‌عفتی، بی‌حجابی یا بدپوششی شوند، علاوه بر مجازات متخلف، صاحب حرفه یا شغل بار اول به جریمه نقدی درجه 5 یا پرداخت 2 ماه سود ناشی از درآمد آن شغل (هرکدام که بیشتر باشد) محکوم می‌شود و به تشخیص قاضی از 6 ماه تا 2 سال ممنوع‌الخروج خواهد شد. اگر این موضوع تکرار شود به جریمه نقدی درجه 4 یا پرداخت 4 ماه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

متن کامل لایحه حجاب و عفاف خروجی کمسیون قضایی و حقوقی مجلس منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: فاطمه راکعی نماینده پیشین مجلس می‌گوید: کسانی که اصرار به فعالیت گشت ارشاد دارند، گوش شنوایی ندارند و برای‌شان مهم نیست با اصرار به کار غلط، جامعه را با چه شرایطی روبرو می‌کنند. آن‌ها باید به ملت پاسخ بدهند «گشت ارشاد نتیجه مطلوب‌شان را داشته است یا نه؟» اگر نداشته است، باید تجدیدنظر کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پرداخت وام 50 میلیون تومانی قرض الحسنه ازدواج به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس جهاد دانشگاهی بابیان اینکه باید به هر بهانه‌ای فرهنگ رویان را در جهاد و کشور بیشتر اشاعه دهیم، گفت: کار جهادی همراه با ایمان از مشخصه‌های پژوهشگاه رویان است.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشجویان متأهل دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌توانند با تخفیف ویژه از امکانات خدماتی و رفاهی دانشگاه جهت برگزاری مراسم ازدواج استفاده کنند.