یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: دستم کنار پنجره‌ی ماشین بود. کسی روی شانه‌ی من زد. برگشتم و نگاه کردم و دیدم که حاج قاسم سلیمانی است. خواستم پایین بیایم، درب ماشین را نگه داشت و گفت: بی‌زحمت یک اذان دیگر بگذار. گفتم: حاج‌آقا! چه بگذارم؟ مِنو (Menu) باز است. گفت: اذان غلوش داری؟ گفتم: غلوش هم دارم...

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - فاطمه جهانی؛ مادری را تصور کنید که در یک روز قرار است حدودا هشت ساعت از زمان خود را با فرزندش بگذارند؛ پدر صبح به سر کار می‌رود و نزدیک غروب قرار است به خانه بازگردد. حال مادر به این فکر می‌کند که امروز را چگونه رقم بزند که بتواند ارتباط و تعامل موثری با فرزندش داشته باشد؟ دو راهی همیشگی به وجود می‌آید؛ آیا در مقام یک مادر همراه شاد و با نشاط قرار بگیرد...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: صابر جباری، سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت به برخی گزاره‌های اشتباه در موضوع جمعیت اشاره کرد و گفت: بارداری در هیچ سنی خطر ندارد، تنها در برخی شرایط نیازمند مراقبت بیشتر است و حتی طبق تحقیقات آمریکایی‌ها می‌گوید نوزاد مادر زیر 18 سال و بالاتر از 42 سال، نوزاد طلایی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در افتتاحیه همایش «راهبردمحور مسائل اجتماعی زندگی دانشگاهی» که صبح امروز در موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی آغاز شد، طی سخنانی گفت: از دست اندرکاران این همایش تشکر و قدردانی می‌کنم. فهرست سخنرانی‌های این همایش جذاب و اثرگذار است و امیدواریم از مواهب این همایش برخوردار باشیم. او...

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: به دلیل تغییرات فناورانه در جامعه و تاثیرات فضای مجازی مناسبات بین استاد و دانشجو دگرگون شده و باید به این تغییرات توجه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت نسبت به وقوع «ابربحران سالخوردگی» در کشور هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: بارداری در هیچ سنی خطر ندارد، تنها در برخی شرایط نیازمند مراقبت بیشتر است و حتی طبق تحقیقات آمریکایی‌ها می‌گوید نوزاد مادر زیر 18 سال و بالاتر از 42 سال، نوزاد طلایی است.

وب‌گاه عصر ایران

صابر جباری، سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت به برخی گزاره‌های اشتباه در موضوع جمعیت اشاره کرد و گفت: بارداری در هیچ سنی خطر ندارد، تنها در برخی شرایط نیازمند مراقبت بیشتر است و حتی طبق تحقیقات آمریکایی‌ها می‌گوید نوزاد مادر زیر 18 سال و بالاتر از 42 سال، نوزاد طلایی است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت نسبت به وقوع «ابربحران سالخوردگی» در کشور هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

امروزه می‌گوییم بارداری در تمامی سنین مجاز است و بالای 40 سال هم مشکلی ندارد چون در تمام کشورها سن ازدواج افزایش یافته است و نباید محدودیت قائل شویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: بارداری در هیچ سنی هیچ خطری ندارد؛ حتی طبق تحقیقات آمریکایی‌ها می‌گویند نوزاد مادر زیر 18 سال و بالاتر از 42 سال، نوزاد طلایی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی جزییات ارائه تسهیلات وام ازدواج در سال 1402 را براساس آنچه در بودجه امسال آمده است به بانک های سراسر کشور ابلاغ کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، مبتنی بر قانون بودجه سال 1402 کل کشور را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هر ایرانی که تاریخ عقد ازدواجش از سال 98 به بعد است و تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده، می‌تواند برای دریافت این وام اقدام کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در 100 سال آینده رابطه جنسی و ازدواج چگونه خواهد بود؟ آشنایی و ازدواج در سال 2123 چگونه خواهد بود؟ آیا چت بات ها و متاورس همه چیز را تحت سلطه خود می‌گیرند