چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سهمیه واکسن کرونا به خبرنگاران کرمانی اختصاص یافت

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سهمیه واکسن کرونا به خبرنگاران کرمانی اختصاص یافت

با پی‌گیری‌های رسانه‌ای و مجمع نمایندگان سهمیه واکسن به خبرنگاران کرمان تعلق گرفت و اصحاب رسانه می توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir محل، روز و ساعت دریافت واکسن را انتخاب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، با پی گیری های پایگاه خبری راه آرمان بالاخره سهمیه واکسن به خبرنگاران کرمانی تعلق گرفت.

هفته گذشته به یکی از پایگاه های تزریق واکسن در شهر کرمان مراجعه کردم و با معرفی خودم مبنی بر اینکه خبرنگار هستم و ما خبرنگاران از بدو ورود کرونا دوشادوش کادر پزشکی در تمامی صحنه ها حضور داشته ایم، آیا نباید سهمیه ای به ما تعلق گیرد. یک نفر از کادر پایگاه لیستی که در دست داشت بعد از بررسی بیان کرد که اسم شما در این لیست نیست، از وی سوال کردم که این لیست مربوط به کجاست، بیان کرد: مربوط به 80 نفر از پرسنل صدا و سیما. چگونگی دریافت لیست پرسنل صدا و سیما را سوال کردم که در پاسخ گفت: این لیست از طرف علوم پزشکی در اختیار ما قرار داده شده است. موضوع قابل توجه این بود که تفاوت خبرنگاران پایگاه های خبری و خبرگزاری ها و دیگر رسانه ها با خبرنگاران صدا وسیما چیست که این تبعیض قائل شده بود. بعد از رؤیت این لیست سریعا برای شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان، محمدرضا پور ابراهیمی و مهدی زاهدی پیامی ارسال کردم و از آنان خواستم تا این موضوع را در تهران پی گیری کنند تا سریعا به نتیجه برسیم.

و بالاخره اینکه با پی گیری های رسانه ای و مجمع نمایندگان سهمیه واکسن به خبرنگاران کرمان تعلق گرفت و اصحاب رسانه می توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir محل، روز و ساعت دریافت واکسن را انتخاب کنند. به گزارش راه آرمان؛ از نمایندگان پرتلاش استان کرمان بویژه شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان به جهت پی گیری این امر مهم تشکر و قدرانی می کنیم. انتهای پیام / نامجو

سهمیه واکسن کرونا به خبرنگاران کرمانی اختصاص یافت 2