یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جامعه ورزش از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت به عمل آورد. اکبری سرپرست فدراسیون سوارکاری: تعیین حق سرنوشت یک امر عقلایی است وهر شهروندی می‌بایست این مهم را از اهم اوجبات برای خود قراردهد. مردم کشورمان حساسیت حضور در پای صندوق رای را درک کرده و باور دارند حق سرنوشت و تعیین حق شهروندی باانتخابات به منصه بروز وظهور خواهد رسید. یازدهم اسفند ماه،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: هفته آخر کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه این شهرستان که طبق زمان‌بندی قرار بود جمعه این هفته برگزار شود به‌دلیل همزمانی با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با هدف حضور حداکثری مردم به‌خصوص جامعه ورزش در این رخداد مهم سیاسی به زمان دیگری موکول شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: اجازه نمی‌دهیم که فساد در فدراسیون راه یابد تا انتخاباتی بی‌حاشیه را برگزار کنیم.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس عصر پنجشنبه با رقابت 84 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، تروبرد و دوخون» در هشت کورس شامل چهار دور هزار متری، 2 دور هزار و 200 متری و 2 دور هزار و 600 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته هفدهم مسابقات اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس عصر امروز چهارشنبه با رقابت 78 راس اسب از 2 نژاد «ترکمن و دوخون» در هفت کورس شامل سه دور هزار متری، 2 دور هزار و 200 متری و 2 دور هزار و 600 متری باحضور پرشور تماشاگران درمجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو از افتتاح دو هتل 4 و5 ستاره در ماکو تا عید 1403 خبر داد و گفت: یک شرکت هوایی طبق تفاهمنامه قرار است دو هزار میلیارد دلار در ماکو سرمایه گذاری کند.

وب‌گاه فرارو

تیم پنج‌گانه مدرن تونس در بازی‌های المپیک 1960 رم عجیب‌ترین و کمدی‌ترین عملکرد را به نمایش گذاشت که در تاریخ بازی‌های المپیک ماندگار شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شامگاه جمعه، 27 بهمن 1402 در خانه «گفتارها» در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس، نشستی با عنوان «فوتبال ایران؛ تحلیل، ارزیابی و آسیب‌شناسی از دیروز تا فردا» برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس عصر پنجشنبه با رقابت 71 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، تروبرد و دوخون» در هفت کورس شامل یک دور هزار متری، چهار دور هزار و 200 متری و 2 دور هزار و 600 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان 22 نماینده فعلی ردصلاحیت شده نام برخی منتقدان جدی مباحث مرتبط با حجاب، فیلترینگ و صیانت، واردات خودرو، چای دبش و... دیده می شود. آیا این مواضع در ردصلاحیت این چهره ها اثرگذار بوده است؟

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس عصر امروز چهارشنبه با رقابت 65 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در 6 کورس شامل 2 دور هزار متری، سه دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 600 متری با حضور پرشور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون سوارکاری درباره پیگیری حمله به این فدراسیون گفت: سر نخ‌های خوبی به دست آمده و به زودی این افراد دستیگر شده و به سزای اعمالشان می‌رسند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس از برگزاری هفته شانزدهم کورس اسبدوانی فصل پاییز و زمستان این شهرستان در سه روز خبر داد و گفت: مسابقات این هفته به سبب در پیش بودن انتخابات و نیز ماه مبارک رمضان و در راستای حمایت از مالکان، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرپرست دبیر کلی فدراسیون سوارکاری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهد واقعا مردم پای کار نظام و انقلاب هستند. امیدوارم مسئولان هم با تلاش خود کاری کنند که شرمنده این حضور نباشند. وی افزود: قطعا این حضور گسترده تودهنی محکمی به دشمنان این مرز و بوم خواهد زد. امیدوارم مردم مثل همیشه با حضور گسترده...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته پانزدهم مسابقات اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس عصر / پنجشنبه / با رقابت 86 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در هشت کورس شامل سه دور هزار متری و پنج دور هزار و 200 متری با حضور پرشور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شد.