شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه ورزش سه

نشست فوق العاده هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در فاصله کمتر 20 روز تا شروع این رویداد برگزار شد.

خبرگزاری مهر

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت هشت رشته را برای حضور در بازی های آسیایی مورد بررسی قرار دادند، بر این اساس تصمیم به حذف سوارکاری گرفته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل کمیته ملی المپیک از حذف رشته سوارکاری از لیست اعزامیان به بازی‌های آسیا خبر داد و گفت: اسکیت سرعت و تیراندازی با ظرفیت کامل راهی هانگژو می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

بیست و پنجمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به صورت فوق العاده با حضور اعضا صبح امروز برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته و سخنگوی هیات اجرایی در خصوص این نشست فوق العاده اظهار داشت: در ابتدای نشست گزارش کاملی از وضعیت کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو و مصوبات نشست روز گذشته ستاد عالی بازی‌ها به اعضای هیات اجرایی ارائه شد. هاشمی در ادامه در خصوص ضرورت برگزاری نشست فوق العاده هیات اجرایی افزود: در نشست روز گذشته ستاد عالی که با حضور...

وب‌گاه فرارو

رییس گروه مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به افزایش 100 میلیون نفری مبتلایان به آسم درجهان طی یک دهه آینده، درباره این بیماری و علائم و علل ابتلا به آن توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک سهمیه آقایان به رشته‌های بدمینتون و تنیس در بازی‌های آسیایی هانگژو اضافه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس گروه مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به افزایش 100 میلیون نفری مبتلایان به آسم درجهان طی یک دهه آینده، درباره این بیماری و علائم و علل ابتلا به آن توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیش از 350 نژاد اسب وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها به عنوان محبوب ترین نژادها شناخته می شوند. پنج نژاد خاص و پنج دسته کلی اسب قلب دوستداران اسب را در همه جا تسخیر می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وحید یامین پور معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان در رشته توییتی که به نظر می رسد حاصل جلسه شورای معاونین عصر شنبه وزارت ورزش باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت ورزش و جوانان از برخی تصمیمات سرپرست این وزارتخانه خبر داد که در صورت محقق شدن آنها شاهد تحول بزرگی در بدنه ورزش کشور خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در نظر داریم در آستانه اعزام اخبار و اطلاعات پر انرژی را به جامعه بدهیم و انگیزه ورزشکاران را بیشتر کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار آزمون رکوردهایی را در تاریخ فوتبال ایران در اختیار و این شانس را دارد که این رکوردها را بهتر کند. یکی از این رکوردها مربوط به حضور باشگاهی اوست.