شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه عصر ایران

از فیل نابینای هندی تا جشنواره بالن

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون گلف در مورد اعزام نشدن ورزشکاران رشته گلف به بازی‌های آسیایی هانگژو، تصریح کرد: در شرایطی که اعلام کردیم فدراسیون تمامی هزینه‌ها را متقبل می‌شود، اما با اعزام گلفرها مخالفت شد؛ تصمیمی که در آن منطق نمی‌بینم!

وب‌گاه عصر ایران

از عبور پناهجویان به آمریکا تا مربی سوارکاری فلسطینی

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - دبیر فدراسیون سوارکاری گفت: توجه هرچه بیشتر به «گردشگری با اسب» به افزایش شمار علاقه‌مندان و همگانی شدن رشته سوارکاری در بین مردم می‌انجامد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به شهادت واقعیت ها، همه دست اندرکاران ومسئولین دریافته و می دانند که ورزش عرصه ای است باز وعملکرد مدیران آن خیلی زود به قضاوت گذاشته می شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - گنبدکاووس که به‌پایتخت 2 رشته پرطرفدار سوارکاری و والیبال در کشور مشهور است و ورزشکاران مدال‌آور قابل توجهی در سطح ملی و بین المللی دارد در حوزه مدیریت ورزش و جوانان از ثبات برخوردار نیست به‌طوری‌که طی حدود 6 سال 6 مدیر را بر مسند ریاست این اداره دیده است.

وب‌گاه عصر ایران

در زمانی که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بود و مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه، کار بازسازی ورزشگاه آزادی آغاز شد و در گام نخست 3 زون طبقه بالا مورد بازسازی کامل قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

سایت فدراسیون فوتبال با روشی متفاوت تولد سارا شیربیگی، ستاره فوتسال ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از آخرین وضعیت استادیوم آزادی گفت.

خبرگزاری مهر

به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، تغییرات ایجاد شده در راس وزارت ورزش تاثیری در روال انتخابات نخواهد داشت طوریکه تا یک ماه دیگر مجمع انتخاباتی چهار فدراسیون تشکیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره - تابستانه گنبدکاووس با حضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان مرزی که از آن به عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: کمیته برگزاری کورس اسبدوانی بهاره - تابستانه این شهرستان برای اسب‌ها، مالکان، مربیان و چابک‌سواران اول تا سوم هفته چهاردهم این رخداد ورزشی پنج میلیارد و 665 میلیون ریال جایزه نقدی تعیین کرد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده هیات سوارکاری استان گلستان بابیان اینکه مجموعه بزرگ سوارکاری شهرستان گنبدکاووس ظرفیت لازم برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را دارد، تاکید کرد: برای تحقق این مهم نیاز به همراهی و هم افزایی بیشتر فعالان این رشته ورزشی با یکدیگر و رفع موانع و مشکلات است.

وب‌گاه مشرق نیوز

از سوم شهریور 1400 تا آغاز سومین سال دولت سیزدهم، ورزش و جوانان روزهای پرخبری را به خود دیده است؛ روزهایی که بیش از همه اخبار خوب و امیدآفرین از دستاورد ورزشکاران ایرانی در میادین آسیا و جهانی بوده است.

خبرگزاری تسنیم

وزارت ورزش و جوانان گزارشی از عملکرد حمید سجادی در رأس این نهاد را منتشر کرد.