شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خرید جدید الهلال حدود یک ماه خانه‌نشین خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

در حالی مقدمات برگزاری انتخابات سوارکاری فراهم شده، برخی افراد که در میان آنها چهر‌ه‌های سیاسی هم دیده می‌شود برای تعویق این انتخابات تلاش می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

موضوع شرکت سرپرستان فدراسیون‌های ورزشی در انتخابات‌های ریاست این فدراسیون‌ها، به معضلی جدی برای وزارت ورزش و جوانان تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون سوارکاری با اشاره به مشکلات استفاده از اسب‌های داخلی در هانگژو گفت: چین پروتکل‌های خاصی را برای مسائلی مثل سلامت اسب تعیین کرده که پروسه زمان‌بری است و مجبور شدیم اسب‌هایی را از خارج کشور انتخاب کنیم که تحت مالکیت ورزشکاران خودمان هستند و هنوز وارد ایران نشده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای نخستین بار یک زن عربستانی توانسته در رشته تیراندازی با کمان سوار بر اسب به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز‌های پایانی این هفته با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز‌های پایانی این هفته که مصادف با بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی است با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای دو روز آخر هفته در کنار پخش چند فیلم با فضای بازگشت آزادگان به میهن، چند فیلم جدید همچون «مأموریت ممکن»، «مبارزه برای سرزمین ماردی» و «دنیای بالا» را تدارک دیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری گفت که 5 نامزد انتخابات ریاست این فدراسیون از نظر مدیریتی تأیید صلاحیت شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: در دیدار سرپرست وزارت ورزش و جوانان با نمایندگان، تاکید شد برای دور نگه داشتن رشته سوارکاری از حواشی و تقویت آرامش کنونی، مجمع انتخابات در موعد مقرر برگزار شود و شاهد به تعویق افتادن انتخابات این رشته ورزشی به دلیل منافع شخصی نباشیم.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری گفت که 5 نامزد انتخابات ریاست این فدراسیون از نظر مدیریتی تأیید صلاحیت شده‌اند.

خبرگزاری میزان

نایب رئیس هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری، گفت: در دیدار سرپرست وزارت ورزش و جوانان با نمایندگان، تاکید شد برای دور نگه داشتن رشته سوارکاری از حواشی و تقویت آرامش کنونی، مجمع انتخابات این ورزش در موعد مقرر برگزار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد وحیدی در خصوص هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری، گفت: خوشبختانه عرصه سوارکاری طی چند ماه گذشته به آرامش رسیده و شاهد رشد روزافزون آن در آموزش و مسابقات در اقصی نقاط کشور هستیم، در واقع حواشی این ورزش کاهش یافته است و تمرکززدایی به معنای واقعی تحقق یافته است. تدوین نهایی متن تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری نماینده مردم بجنورد...

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری از برخی اقدامات برای به تعویق انداختن مجمع انتخاباتی سوارکاری انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.