یک‌شنبه 27 خرداد 1403

احداث زمین استاندارد چوگان در مرکز ایران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
احداث زمین استاندارد چوگان در مرکز ایران

در دیدار رئیس فدراسیون چوگان با فرمانده ارشد نظامی استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری خبر از احداث استاندارد برای چوگان داده شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان؛ در سالروز آزادسازی خرمشهر و دلاورمردی‌های غیورمردان ایران اسلامی، اصغر ناظری رئیس فدراسیون چوگان میزبان امیر سرتیپ سیاوش میهن‌دوست فرمانده ارشد نظامی استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ایران بود.

در این دیدار که در مجموعه تاریخی چوگان و سوارکاری شهدا و در دفتر فدراسیون چوگان صورت گرفت، ناظری ضمن خیر مقدم به میهن‌دوست از دلاورمردی‌های ایشان و هم رزمان‌شان در دوران دفاع مقدس تقدیر و افزود: امروزه امنیت و آرامش ما در کیان جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌های شما بزرگواران در عرصه‌های مختلف در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن بوده و هست.

میهن‌دوست با اشاره به اینکه از دیرباز اصفهان مهد تمدن و بازی چوگان بوده است از مراحل احداث مجموعه چوگان و سوارکاری در استان اصفهان و زمین چمن این مجموعه که دارای استاندارهای بین المللی در حال ساخت است، خبر داد.

ناظری خاطر‌نشان کرد با توجه به حمایت‌های بی دریغ شما از حضور تیم اصفهان در لیگ ملی چوگان ایران و نیز احداث زمین چمن چوگان در اصفهان، فدراسیون چوگان آمادگی کامل در تامین بذر و نیروی انسانی متخصص را دارد.

میهن‌دوست ضمن دعوت از ناظری جهت بازدید از مجموعه بزرگ باشگاه چوگان در اصفهان گفت: در بحث آموزش چوگان با توجه به وجود دانشکده علمی کاربردی در رشته های نظامی و مدیریتی، آمادگی جهت افزودن رشته‌های مربوط به چوگان در این دانشکده را داریم.

در پایان این نشست نماد چوگان از طرف رئیس فدراسیون چوگان به فرمانده ارشد نظامی استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تقدیم شد.

احداث زمین استاندارد چوگان در مرکز ایران 2
احداث زمین استاندارد چوگان در مرکز ایران 3