شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه عصر ایران

زمانی که رژیم‌ها به سرنوشتی خشونت بار منتهی نشده، اما با تاریخ انقضای بدن رهبر سیاسی خود مواجه می‌شوند این پرسش مطرح می‌شود که با بدن او باید چه کرد. "دمیتری پسکوف" سخنگوی کرملین در پاسخ به شایعه‌ای مبنی بر آن که پوتین در پناهگاهی مخفی شده و از بدل استفاده می‌کند گفته بود: "شما خودتان می‌بینید که رئیس جمهور ما چگونه است: او همیشه فعال بوده و اکنون نیز فعال است به گونه‌ای که کسانی که...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس اعلام کرد: مالکان 61 راس اسب از 2 نژاد "ترکمن و تروبرد" برای شرکت در هفته ششم مسابقات کورس اسبدوانی بهاره این شهرستان نام‌نویسی کردند.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم برای المپیک بتوانیم کسب سهمیه کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان از تعلیق شناسه ملی 38 فدراسیون ورزشی خبر داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری گفت: تعزیه به گونه‌ای اپرای مذهبی است که می‌تواند مفاهیم معرفتی ما را برای مخاطب بیان کند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان از تعلیق شناسه ملی 38 فدراسیون ورزشی خبر داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق نوشت: وزارت ورزش سال گذشته اعلام کرد که انتخابات فدراسیون سوارکاری را نمی‌پذیرد و باید انتخابات از نو برگزار شود. از همین‌رو فردی را به‌عنوان سرپرست این فدراسیون برگزید. برنده انتخابات مجمع اما به دستگاه قضا شکایت برد و حکم گرفت که ریاستش قانونی است، پس به فدراسیون به‌عنوان ریاست قانونی برگشت. هنوز چند روز از بازگشتش نگذشته بود که با انتصاب فردی غیر از جامعه سوارکاری و البته...

خبرگزاری تسنیم

گروه تعزیه «شبیه واقعه» که مقام نخست فستیوال تئاتر صحرایی تونس را کسب کردند از سوی رئیس و مدیران حوزه هنری طی مراسمی تجلیل شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در‌وازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن اصلا اوضاع خوبی ندارد و علائم حیاتی‌اش کاهش یافته است.

وب‌گاه ورزش سه

در‌ازه بان پارسی سن ژرمن اصلا اوضاع خوبی ندارد و علائم حیاتی‌اش کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در بازه زمانی کوتاه باقی‌مانده تا آغاز بازی‌های آسیایی، رشته‌هایی چون تنیس خاکی، بدمینتون، گلف، سوارکاری، شیرجه و حتی برخی فدراسیون‌های تازه تاسیس مثل بادبانی در صدد هستند تا نام‌شان را در لیست اعزامیان به هانگژو بگنجانند.

خبرگزاری تسنیم

خواننده گروه اعزامی به فستیوال بین‌المللی تئاتر صحرایی در تونس معتقد است که میانِ بازیگر تئاتر و بازیگر تعزیه تفاوت عمیقی وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیستمین آلبوم محسن شریفیان با عنوان «موسیقی شمال بوشهر» به بازار آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسابقات بین المللی پرش با اسب "جام آرموس" جمعه 5 خرداد 1402 در مجموعه سوارکاری نوروزآباد برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

سجادی: مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس برطرف شده و دیگر مشکلی ندارد. همین را قبول کنید که مشکل برطرف شده است. دو تیم مشکل مالکیت مشترک ندارند منتهی از مدتها قبل برطرف شده بود که اکنون رسمی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ورزش و جوانان گفت: مشکل مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس برطرف شده است.