شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی تاریخ برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون سوارکاری را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برنامه ریزی برای سفر نیاز به زمان دارد، گشت‌و‌گذار در سایت های مختلف و مقایسه خدمات و قیمت هایی که یک تور ارائه می دهد و برآورد کلی از هزینه هایی که باید برای شرکت در آن تور انجام داد تنها بخشی از این برنامه ریزی است. علاوه بر آن، برخی گردشگران ترجیح می دهند به شکل شخصی سفر کنند و همین امر مراجعه به سایت های اقامتی و تفریحی را برای رزرو اجتناب ناپذیر می کند ، مقوله ای که بسیار زمان...

وب‌گاه ورزش سه

سرخیو ریکو، دروازه‌بان پی‌اس‌جی، که مدتی پیش از کما بیرون آمده بود امروز با ترخیص از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: مالکان 51 اسب از 2 نژاد «ترکمن و تروبرد» برای شرکت در هفته دهم مسابقات کورس اسبدوانی بهاره - تابستانه این شهرستان نام‌نویسی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جشنواره «اسب اصیل کرد» در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات پرش با اسب جام لایف از صبح امروز به میزبانی استان البرز در مجموعه سوارکاری هوشمند محمد شهر کرج آغاز به کار کرد. این رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، پونی سواران و مالکین به مناسب دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر برگزار می‌شود. سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری اعلام کرد: این رویداد در راستای تمرکززدایی مسابقات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه شنبه 6 تیرماه) با حضور در فدراسیون سوارکاری با سرپرست فدراسیون سوارکاری دیدار و گفت‌وگو کرد. رضا زندی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون سوارکاری، گفت: امروزه سوارکاری به عنوان صنعت در دنیا شناخته میشود و افراد زیادی در این ورزش به طور مستقیم و غیرمستقیم فعالیت...

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم سیرجان و بردسیر به منظور پیگیری دغدغه‌ها و همچنین بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های استان کرمان در این حوزه ورزشی، در فدراسیون سوارکاری حضور یافت.

خبرگزاری تسنیم

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور این روزها با شرایط عجیبی مواجه است آن هم در حالی که مرکزی استراتژیک برای ورزش محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رضا زندی سرپرست فدراسیون سوارکاری در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای فدراسیون در استان گلستان به‌ویژه شهرستان آق‌قلا به بحث و تبادل نظر پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

در جریان بازدید از شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی با رئیس مرکز تولید و فنی سیما هم‌کلام شدیم. او از ساخت طاق کسری، کاخ بداخشان و مجموعه کاخ‌های تیسفون گفت که لوکیشن‌های فصل ایران سریال «سلمان فارسی» را شامل می‌شود و همه در این شهرک اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری مهر

مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی و بوکس اعلام نشده، گفت: با مساعدت مرکز حراست این نتیجه را به موقع دریافت می کنیم و تعویقی نداریم.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت: هفته دهم مسابقات کورس بهاره این شهرستان به سبب همزمانی با عید سعید قربان برگزار نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته نهم مسابقات کورس اسبدوانی بهاره گنبدکاووس عصر پنجشنبه باحضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان مرزی برگزار و با معرفی اسب‌های برتر پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: کمیته برگزاری مسابقات کورس اسبدوانی بهاره این شهرستان برای اسب‌ها، مالکان، مربیان و چابک‌سواران اول تا سوم هفته نهم این رخداد ورزشی 9 میلیارد و 6 میلیون ریال جایزه نقدی تعیین کرد.