شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه ورزش سه

مدیرکل دفتر مشترک امور فدراسیونهای ورزشی از معرفی سرپرست فدراسیون چوگان طی چند روز آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش با بیان اینکه وزارت ورزش به دنبال توسعه و بهره برداری اماکن ورزشی در سراسر کشور است، از اضافه شدن هزار زمین چمن فوتبال به فضاهای ورزشی در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته چهارم مسابقات سوارکاری بهاره بندرترکمن با شرکت 55 اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در پیست سوارکاری بندر ترکمن برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه پیگیر جذب اعتبار برای تکمیل قرارگاه کوهنوردی اشترانکوه هستیم، گفت: لرستان آماده صعود سراسری کوهنوردان کشور به قلل اشترانکوه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی فاتحی نیا مدیرکل دامپزشکی استان یزد در پی تلف شدن 11 راس اسب عرب در شهرستان «زارچ» یزد، پس از بررسی های تخصصی علت قطعی آن را مسمومیت اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته هشتم مسابقات کورس اسبدوانی بهاره گنبد کاووس عصر پنجشنبه با حضور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان مرزی برگزار شد و مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر این هفته در مجموع مبلغ هفت میلیارد و 109 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: مالکان 68 رأس اسب از 2 نژاد «ترکمن و تروبرد» برای شرکت در هفته هشتم مسابقات کورس اسبدوانی بهاره این شهرستان نام‌نویسی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان از معدوم سازی هفت اسب میلیاردی دراین استان طی یک ماه گذشته خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: هفت اسب در یک باشگاه سوارکاری استان در یکماه گذشته به بیماری «مشمشه» مبتلا شده بودند که بعد از تزریق داروهای آرام بخش از طریق شلیک گلوله معدوم سازی شدند.

خبرگزاری مهر

گونه‌های حیات وحش بصورت قاچاق در یک باشگاه اسب‌سواری و گونه‌های تاکسیدرمی نیز در یک منزل نگهداری می‌شدند که در بازرسی از این محل‌ها کشف و ضبط شدند.

خبرگزاری میزان

اسب اصیل عرب قدیمی‌ترین نژاد اسب در جهان است که در استان خوزستان نیز پرورش داده می‌شود. اسب‌های اصیل عرب علاوه بر برخورداری از خصوصیات ظاهری بسیار خوب همچون اندام ورزیده، چابک، سریع و رنگ مو و یال‌های زیبا، از شجاعت، جرئت، استقامت، هوش و نجابت برخوردار هستند که این ویژگی‌ها آنان را به بهترین گزینه برای مسابقات زیبایی و سوارکاری بدل کرده است. خاستگاه این اسب‌ها استان خوزستان است که اصطبل‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس هیئت سوارکاری استان کرمانشاه گفت: همایش کشوری «شو اسب سواره» 8 و 9 تیرماه امسال در کرمانشاه با حضور سوارکاران از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

حسین شهریاری با قاطعیت از ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس سخن گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از عروسی شیخه مهره دختر شیخ محمد بن راشد حاکم دبی منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی با ما قرارداد دارد و یک سال دیگر میهمان ما خواهد بود.