شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات پرش با اسب جام ققنوس که به صورت کشوری در باشگاه استاد رضایی (بام) برگزار شد به کار خود پایان داد.

خبرگزاری تسنیم

رضا زندی، برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون سوارکاری ثبت نام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری گفت: رویدادهای مختلفی توسط کمیته‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده که با جدیت در پایتخت و اقصی نقاط کشور در حال برگزاری است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری گفت: رویدادهای مختلفی توسط کمیته‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده که با جدیت در پایتخت و اقصی نقاط کشور در حال برگزاری است.

وب‌گاه فرارو

خان زند را در حرم امامزاده زید به خاک سپردند. قاجار‌ها پس از تصاحب تاج وتخت، خاندان و بازماندگان زندیه را به اسارت بردند؛ زنانشان را به عقد خدمتکاران و سربازانشان درآوردند و پسرانشان را اخته و مقطوع النسل کردند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس با رقابت 79 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در هشت دور (هر دور به مسافت هزار متر) عصر جمعه با حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار و با معرفی اسب های برتر پایان یافت.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست فدارسیون سوارکاری می‌گوید مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در صورت طی مراحل و فرایندهای قانونی، تابستان سال جاری برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سفر به استان اصفهان می توانیم جاذبه هایی دیدنی کمتر شناخته شده را دنبال کنیم، از شهری چندطبقه در دل زمین در نوش آباد آران و بیدگل تا مدفنی که منسوب است به کاوه آهنگر معروف و جاذبه های تاریخی که در در دل خود شهر اصفهان کمتر دیده شده است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته اول مسابقات کورس اسبدوانی فصل بهاره گنبدکاووس با رقابت 80 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در هشت دور به مسافت‌های یک‌هزار و 1200 متری عصر پنجشنبه باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس با اعلام نام‌نویسی مالکان 176 راس اسب از سه نژاد "ترکمن، دوخون و تروبرد" برای شرکت در هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس بهاره این شهرستان گفت: اسب‌های برتر این هفته 16 میلیارد و 615 میلیون ریال جایزه نقدی می‌گیرند.

وب‌گاه ورزش سه

پس از چندین ماه کشمکش، شکایت و شکایت‌کشی در نهایت ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، آغاز شد.

خبرگزاری مهر

سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: با حمایت وزیر ورزش وجونان و تایید فدراسیون جهانی، در سال جاری میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی خواهیم بود.

خبرگزاری میزان

یک دوره مسابقات سوارکاری استانی کورس بهاره با حضور بیش از 1000 هزار تماشاگر به میزبانی شهرستان درگز برگزار گردید. در این مسابقات 23 سوارکار از شهرستان‌های درگز، مشهد، نیشابور، فریمان در ماده‌های کره ها، کورس سرعتی و کورس بانوان به رقابت پرداختند و به نفرات اول تا سوم هر بخش حکم قهرمانی و جوایز اهدا گردید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوارکار معروف و موفق استرالیایی که در جریان یک مسابقه اسب‌سواری زمین خورده بود، در 34 سالگی درگذشت.