شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه 55 آنلاین

سایز آلت تناسلی خود را در خانه افزایش بدهید.

وب‌گاه فرارو

جواد انصافی تعریف می‌کند در تهران رسم بر این بود که اگر کسی محله‌اش را عوض می‌کرد حتماً باید یک‌بار چهارشنبه آخر سال در مراسم قاشق‌زنی شرکت می‌کرد. این کار ابعاد روان‌شناختی داشت. حضور فرد تازه‌وارد در مراسم قاشق‌زنی یادآور کمک به متکدیان و نیازمندان بود. در واقع کسی که در این مراسم شرکت می‌کند، هرچند چهره‌اش را با چادر پوشانده و ناشناس است، اما باید سختی دست درازکردن در مقابل غریبه‌ها...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - پرونده مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با برگزاری مسابقات روز دوم و پایانی هفته نوزدهم و قهرمانی این رخداد ورزشی با رقابت 68 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" عصر امروز جمعه باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان بسته شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته نوزدهم و پایانی مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه - زمستانه گنبدکاووس با رقابت 66 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در 6 کورس شامل 2 دور هزار و 700 متری و چهار دور 2 هزار و 200 متری عصر امروز پنجشنبه باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسابقات پرش با اسب جام نوروز با حضور 30 ورزشکارداخلی و 8 سوارکار خارجی در باشگاه سوارکاری بام تهران برگزار شد. / ایرنا

وب‌گاه ورزش سه

سوارکار ازبکستانی گفت: مسابقات نوروز در بالاترین سطح قرار داشت و از ایران که این مسابقات را برگزار کرد تشکر می‌کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری؛ جشن سوری، چهارشنبه سوری یا به عبارتی دیگر چارشنبه سوری یکی از آئین‌های سالانه و دیرینه‌ی ایرانیان است که همچنان در میان آن‌ها و با اشکال دیگر در میان باقی بازماندگان اقوام آریائی رواج دارد. ایرانیان آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می‌روند. چهارشنبه سوری، یک جشن بهاری است که پیش از...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رده بندی مسابقات سوارکاری نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز (ویژه بانوان) مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات سوارکاری نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز (ویژه بانوان) در باشگاه سوارکاری استاد رضایی (بام) با حضور30 ورزشکارداخلی و 8 سوارکار خارجی در رشته پرش برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

هفته پایانی مسابقات اسب دوانی کشوری به میزبانی استان خوزستان در اهواز با استقبال بسیار خوب علاقه مندان به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: چهار هزار سر اسب اصیل ترکمن در کشور وجود دارد که هزار و 700 سر آن در خراسان شمالی پرورش داده می شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: زنان در جامعه ایرانی هم در ابعاد خانوادگی و هم حضور در اجتماع به بهترین شکل ممکن ایفای نقش می‌کنند.