شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه ورزش سه

دین هالند، سوارکار معروف و موفق استرالیایی که در جریان یک مسابقه اسب‌سواری زمین خورده بود، در 34 سالگی درگذشت. او 4 فرزند زیر 5 سال داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون سوارکاری از امروز آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: بازیگر سریال «بوعلی سینا» گفت: در زمان ساخت این سریال که یک سال و نیم طول کشید، روی اسب زندگی می‌کردیم، مجبور بودیم سوپ بخوریم و من 13 کیلو لاغر شده بودم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی با حمایت وزیر ورزش خواهیم بود.

وب‌گاه ورزش سه

برای نخستین بار ایران میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رنسانس با هدف حذف قوانین اخلاقی و الهی از زندگی و استثمار مردم، تعبیر دیگری از کمال انسان ارائه داد که در آن فقط جسم او مقدس شمرده شود.

وب‌گاه ورزش سه

ایران برای نخستین بار میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی شد.

خبرگزاری تسنیم

ایران برای نخستین بار میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی تاکید کرد در اسرع وقت و بر اساس ضوابط و مقررات اساسنامه انتخابات فدراسیون‌ها برگزار خواهد شد. فرهادیان در واکنش به احتمال برگزاری انتخابات کشتی بعد از بازی‌های آسیایی گفت: تلاش می‌کنیم وقفه‌ای در برگزاری مجامع انتخاباتی کشتی و سایر فدراسیون‌ها پیش نیاید.

خبرگزاری مهر

اهر - فرماندار اهر با اشاره به اینکه این شهرستان قطب تولید محصولات کشاورزی استان است، بر ضرورت برگزاری جشنواره‌های گیلاس، سیب و بلال در اهر تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و تایید فدراسیون جهانی کشورمان امسال میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی (FEI چالنج) خواهدبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات انفجار مهیب و آتش‌سوزی گسترده در اصفهان اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس از افزایش 20 تا 50 درصدی جوایز اسب‌های اول تا سوم کورس اسبدوانی بهاره این شهرستان با هدف حمایت بیشتر از مالکان، مربیان و سوارکاران خبر داد و گفت: این رقابت‌ها از هفتم اردیبهشت آغاز می‌شود.

وب‌گاه فرارو

صلاحیت عمومی در واقع عنوانی برای تحت فشار قرار دادن اساتید است. در نهایت از آن‌ها خواستم واضح اعلام کنند در چه بخشی رد شده‌ام، چون هیات علمی صفر کیلومتر نبودم. گفتم اگر پرونده آموزشی، پژوهشی و اخلاقی من کوچک‌ترین خط ناخوانا، کج و کم‌کاری دارد حاضرم کناره‌گیری کنم و حتی حقوقم را بر می‌گردانم.