شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری دانا

به نظر می رسد قرار است انتخابات فدراسیون سوارکاری در موعد قبلی برگزار شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابراعلام مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها مجمع فدراسیون سوارکاری سوم آبان ماه برگزاری می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

مجمع فدراسیون سواکاری با اعلام مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها سوم آبان ماه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

امرالله احمدجو نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون از «تفنگ سرپر» و ناگفته‌هایی درباره «روزی روزگاری» به مشقت‌های ساخت کارهای فاخر رسید و سری به اتفاقات جدید سریال «سلمان فارسی» داود میرباقری زد.

وب‌گاه عصر ایران

اسب ترکمن یکی از نژاد های اصیل این حیوان نجیب می باشد که قدم های محکم و داشتن مفاصل مستحکم از ویژگی های آن می باشد و تحمل حرکات سنگین ورزشی و تحمل وزن را به راحتی دارد.

خبرگزاری دانا

رییس دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزشی گفت: در مورد آقای داورزنی هیچ‌چیزی به صورت رسمی و قانونی در مورد بازنشستگی او به ما ابلاغ نشده است‌.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از مدت‌ها که بحث دو فدراسیون شدن قایقرانی بود، وزیر تاکید کرد که این اتفاق بیفتد و جدا شدن این دو فدراسیون انجام می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز (دوشنبه) در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی در جمع خبرنگاران در واکنش به ماجرای تبدیل شدن قایقرانی به دو فدراسیون و در پاسخ به این‌که آیا این اتفاق قبل از انتخاب فدراسیون رخ خواهد داد، اظهار داشت: قبل از انتخابات فدراسیون انجام می‌شود، یعنی تشکیل 2 فدراسیون در طول 6 ماه...

وب‌گاه ورزش سه

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش گفت: تیراندازی جزو رشته‌هایی است که مدال المپیکی دارد و قطعاً به این رشته کمک خواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درخصوص انتخابات فدراسیون سوارکاری و بازنشستگی داورزنی مطالبی را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش گفت: تیراندازی جزو رشته‌هایی است که مدال المپیکی دارد و قطعاً به این رشته کمک خواهیم کرد.

وب‌گاه الف

بر اساس نامه دبیرکل (سابق) فدراسیون سوارکاری طبق بند 6 ماده 23 اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، 2 تخلف انتصاباتی از سوی محمود حیدری، سرپرست این فدراسیون صورت گرفته است.

خبرگزاری دانا

رئیس پیشین فدراسیون سوارکاری گفت: معاون وزیر نامه برگزاری مجمع از ساعت 10 صبح 3 آبان در آکادمی ملی المپیک را زده و اگر کسی بخواهد انتخابات را باز هم لغو کند، خود اوست.