شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان 9 میلیارد و 880 میلیون ریال جایزه نقدی برای اسب‌های برنده هفته چهارم این رخداد ورزشی تعیین کرد.

خبرگزاری مهر

وضعیت پیچیده انتخاباتی چند فدراسیون و فشارهای انتقادی در رابطه با آنها، وزارت ورزش را وادار کرد تا در مورد دیگر فدراسیون‌ها و انتخابات‌شان، اقدامات به موقعی داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته سوم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با رقابت 55 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" برای کسب جایزه نقدی حدود 6 میلیارد ریالی این هفته، در پنج دور هزار متری و یک دور هزار و 200 متری، عصر امروز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

با توجه به رای صادره از سوی دادگاه به سود فدراسیون چوگان در جدال با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در صورتی که این فدراسیون نتواند با وساطت وزارت ورزش به مطالبات قراردادی خود برسد، مسئله را از طریق مراجع ذی‌ربط حقوقی پیگیری می‌کند.

خبرگزاری دانا

جشنواره فیلم های ورزشی در روزهای برگزاری جام جهانی 2022 قطر از شبکه های دو و امید پخش می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم‌های سینمایی «ایستگاه آخر»، «جنگجوی درون»، «سوارکار»، «زمین بازی»، «گل» و «فوتبال شائولین» از شبکه‌های دو و امید روی آنتن می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره فیلم‌های ورزشی در روزهای برگزاری جام جهانی 2022 قطر از شبکه‌های دو و امید پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته دوم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با رقابت 55 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در پنج دور هزار متری و یک دور هزار و 200 متری عصر امروز جمعه باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان پایان یافت.

خبرگزاری مهر

کیش - وزیر ورزش و جوانان گفت: هدف ما از حضور در میادین بین المللی از جمله جام جهانی 2022 حفظ عزت ایران بوده و ایجاد حاشیه برای تیم ملی فوتبال بازی با روحیه بازیکنان و مردم است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با رقابت 56 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در چهار دور هزار متری و 2 دور هزار و 200 متری عصر امروز پنجشنبه باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد و با معرفی اسب‌های برنده به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت: کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان 6 میلیارد و 641 میلیون ریال جایزه نقدی برای اسب‌های برنده هفته دوم این رخداد ورزشی تعیین کرد که به صاحبان آن پرداخت می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها با تاکید بر اینکه هیچ دلیلی بر عدم برگزاری انتخابات نیست، گفت: اگر مجمعی تشکیل نشده به دلیل موارد قانونی و حقوقی بوده وگرنه وزارت دخل و تصرفی ندارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هتل الریان محل اقامت تیم ملی فوتبال کشورمان است که یکی از هتل‌های تحت نظر هیلتون و از مجلل‌ترین هتل‌های این کشور محسوب می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هتل الریان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های دوحه است که به امتیاز بالایی که از مهمانان خود دریافت کرده مفتخر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هتل الریان محل اقامت تیم ملی فوتبال کشورمان است که یکی از هتل‌های تحت نظر هیلتون و از مجلل‌ترین هتل‌های این کشور محسوب می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده 705 قانون مجازات اسلامی درباره قمار و شرط‌بندی را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.