شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

خبرگزاری مهر

وزارت ورزش در حالی فدراسیون سوارکاری را با تغییر مدیریتی مواجه کرده که این اقدام در تضاد کامل با اساسنامه است و علاوه بر تبعات بین‌المللی می تواند مهمترین انتخابات داخلی ورزش را هم باطل کند.

وب‌گاه ورزش سه

مراسم تودیع مسعود خلیلی و معارفه سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری امروز برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم معارفه محمود حیدری سرپرست فدراسیون سوارکاری امروز یکشنبه با حضور آرش فرهادیان بابادی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حمید سجادی مدیرکل امور مشترک فدراسیون را منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

وزارت ورزش فردی را به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری منصوب کرده که 6 ماه پیش توسط همین وزارتخانه و برای ورود به انتخابات همین فدراسیون «ردِ صلاحیت» شده بود.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - گردشگری کشاورزی یکی از شاخه‌های صنعت گردشگری است که علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمدزایی در حوزه گردشگری، می‌تواند درآمد ثانویه‌ای برای کشاورزان به شمار آید و سبب رونق اقتصاد روستاهای غرب مازندران شود.

وب‌گاه ورزش سه

پس از حواشی فدراسیون سوارکاری سرانجام محمود حیدری به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری معرفی شد تا امور فدراسیون را بر عهده بگیرد.

خبرگزاری دانا

مجمع فوق العاده انتخابات فدراسیون سوارکاری با دستور تجدید انتخابات، 16 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش در شرایطی رییس فدراسیون سوارکاری را برکنار کرد که سرپرست جدید سه ماه پیش در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت شده بود!

وب‌گاه فرارو

رئیس فدراسیون سوارکاری، شکایت خود از وزارت ورزش را در دیوان عدالت اداری ثبت کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون سوارکاری، شکایت خود از وزارت ورزش را در دیوان عدالت اداری ثبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پیشین فدراسیون سوارکاری، شکایت خود از وزارت ورزش را در دیوان عدالت اداری ثبت کرد.