شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماده 705 قانون مجازات اسلامی درباره قمار و شرط‌بندی اصلاح شد.

خبرگزاری دانا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان موادی از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی را اصلاح کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با اصلاح مواد 705 تا 711 کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی موافقت کردند.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده 705 قانون مجازات اسلامی درباره قمار و شرط‌بندی را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاح طرح تشدید مجازات سایت‌های شرط بندی موافقت کردند.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با دانا گفت: سرپرست فدراسیون تمام اختیارات یک رئیس را دارد، اما درست نیست که دوران سرپرستی فدراسیون‌ها طولانی شو.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته نخست کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با رقابت 59 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در پنج دور هزار متری و یک دور هزار و 200 متری عصر امروز جمعه باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان پایان یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال ایران در دور گروهی جام جهانی در سه ورزشگاه منحصر به فرد به میدان خواهد رفت که هر کدام بخشی از تاریخ و فرهنگ قطر را روایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته اول کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با رقابت 62 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در پنج دور هزار متری و یک دور هزار و 200 متری عصر امروز پنجشنبه باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

حکم قرار منع تعقیب برای فدراسیون چوگان از سوی دادسرای کارکنان دولت که با اعتراض شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی جهت بررسی به دادگاه ارجاع شده بود با تایید رای صادره همراه شد تا پرونده شکایت کیفری صورت گرفته به دلیل تصرف در اموال دولتی و کسب درآمد نامشروع، بسته شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: مالکان 134 راس اسب از سه نژاد "ترکمن، تروبرد و دوخون" برای شرکت در هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان در فصل جدید نام‌نویسی کردند.

وب‌گاه ورزش سه

پیشکسوت شمشیربازی ایران معتقد است که این رشته با بهانه های عجیب و غریب مورد بی مهری زیادی قرار گرفت و زمانی که شمشیربازان ایران داشتند در دنیا شناخته می شدند، این رشته را تعطیل کردند و باعث شدند نسل طلایی ایران از بین برود.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات پرش‌بااسب با حضور استان‌های گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی و همدان، گفت: سوارکاران استان زنجان در صدر مسابقات منطقه‌ای سوارکاری قرار گرفتند.

خبرگزاری دانا

محمدتقی ولیان با بیان اینکه اخیرا در استان زمینی برای احداث پیست سوارکاری به منظور برگزاری مسابقات سوارکاری کلنگ زنی شده است، گفت: به زودی طرح توجیهی این طرح آماده خواهد شد تا استان احداث پیست سوارکاری شمال شرق ایران برای برگزاری مسابقات ملی را کلید بزند.