یک‌شنبه 8 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه خبر آنلاین

تهیه‌کننده «خوشنام» از ادامه تصویربرداری سکانس‌های باقی مانده این مجموعه تلویزیونی در تهران خبر داد. او ابراز امیدواری کرد این سریال، بدون هیچ مشکلی، برای پخش از شبکه یک در ایام ماه رمضان، آماده خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده، در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما به نمایش در می‌آید.

وب‌گاه تابناک

بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته، باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه در حال حاضر 740 باشگاه ثبت شده سوارکاری در کشور فعال هستند که بیش از 40 هزار راس اسب ورزشی خوب را تربیت و تمرین می‌دهند، گفت: برای ورود به مسابقات بین‌المللی و کسب موفقیت نیاز به اصلاح و پرورش بهینه اسب داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهر اصفهان با دارا بودن صدها اثر تاریخی و طبیعی و طبیعت بکر خود، هر ساله پذیرای مسافران نوروزی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فائزه هاشمی می‌گوید: اصولاً در خانواده ما عیدی‌های کلان وجود ندارد. به نظرم نفس کار زیبا و مهم است نه مقدار آن.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - دومین جشنواره نوروزی فرهنگ و اقتصاد روستا برای آشنایی مسافران با آداب و رسوم اقوام ساکن در مناطق روستایی گنبدکاووس و نیز معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - با آغاز فصل بهار، طبیعت دلپذیر رضوانشهر و پره سر به همراه تاریخ غنی آن که نشان از ت درغرب استان گیلان، میزبان مهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور به این مناطق می باشد.

خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: مسابقه اسب دوانی منطقه‌ای شرق کشور با رقابت 43 اسب در پیست اسب دوانی شهر حُکم آباد جوین خراسان رضوی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس جدیدترین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور در سال 1401، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها از 29 شهر طی هفته گذشته به 24 شهر با وضعیت قرمز کاهش یافته و در 68 شهر شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه 3 هستیم.

خبرگزاری ایسنا

کمیته ملی المپیک با وجود اینکه همیشه در تلاش بود از حاشیه دوری کند اما سال پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی احمد زالی که طرح و فیلمنامه ابتدایی اش توسط محسن کیایی نوشته شده بود و توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی شده است، در تهران ادامه دارد. به گفته علیرضا نجف زاده سریال «خوشنام»، عوامل از دوم فروردین ماه در باشگاه سوارکاری مشغول کار هستند. او می‌گوید: با توجه به اینکه بارندگی‌های اخیر...

خبرگزاری دانا

تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی که توسط محسن کیایی طرح و فیلمنامه ابتدایی‌اش نوشته شده بود و توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی شده است در تهران ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سریال «خوشنام» ویژه‌ی ماه مبارک رمضان از شبکه یک، روز‌های پایانی تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تصویربرداری «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده در تهران ادامه دارد و به تازگی مهران رجبی و صبا سلیمانی به تیم بازیگران این سریال پیوسته‌اند.