پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در خاورمیانه شدت گرفته، هراس از رویارویی احتمالی میان اسرائیل و حزب الله لبنان نیز بیشتر شده است؛ گزاره ای که می تواند پس لرزه های جدی داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر انتقال دفتر این جنبش به سوریه را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر انتقال دفتر این جنبش به سوریه را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای آفریقایی و «ژای جون» نماینده ویژه چین در امور خاورمیانه در نشستی تحولات غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وب‌گاه عصر ایران

مسئول رسانه‌ای حماس در لبنان، گفت: سران حماس در دوحه حضور دارند و قصد جابجایی و خروج از قطر را ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یگان های توپخانه و موشکی ارتش سوریه، امروز (چهارشنبه) مواضع گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر تروریست های همپیمان آن را در حومه شهر ادلب و غرب شهر حلب درهم کوبیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاه خبری العهد تشکیل حاکمیت کنونی اردن را در راستای حفظ و حمایت از اسرائیل دانست و نوشت که بقای خاندان هاشمی در گرو حمایت مطلق از تل‌آویو است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران و پاکستان در بیانیه ای تجاوزات و جنایات مستمر رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین و محاصره غیرانسانی غزه که منجر به مرگ و ویرانی گسترده و همچنین آواره شدن میلیون ها فلسطینی شده است را به شدت و صریح محکوم کردند. ایران و پاکستان در بیانیه ای تجاوزات و جنایات مستمر رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین و محاصره غیرانسانی غزه که منجر به مرگ و ویرانی گسترده و همچنین آواره شدن میلیون ها فلسطینی شده...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران افتخار دارد سرزمین خود را از دخالت آمریکا مصون نگه داشته و هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان کشور عبور کند در صورتی که برخی کشورهای منطقه حریم هوایی خود را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پایان سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به جمهوری اسلامی پاکستان بیانیه مشترک دو کشور منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دعوت نخست وزیر پاکستان، جناب آقای محمد شهباز شریف، رئیس جمهوری اسلامی ایران، دکتر سید ابراهیم رئیسی، از 22 تا 24 آوریل 2024 بازدیدی رسمی از پاکستان بعمل آورد. در سفر رسمی‌به پاکستان، رئیس جمهور ایران را یک هیات عالیرتبه متشکل از وزیر امور خارجه ایران، جناب آقای امیر عبداللهیان و سایر اعضای کابینه و مقامات ارشد همراهی می‌کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پایان سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به جمهوری اسلامی‌پاکستان، دو کشور بیانیه مشترکی را صادر کردند.

خبرگزاری تسنیم

بیانیه مشترک کشورهای ایران و پاکستان پس از سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد منتشر شد.