جمعه 28 اردیبهشت 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همکاری نظامی ایران و روسیه بالاخص پس از افزایش تنش‌ها میان تهران و تل آویو و قرارگرفتن خاورمیانه در آستانه جنگ تمام عیار، به نگرانی اصلی مقام های اسرائیلی تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ. ک. ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همکاری نظامی ایران و روسیه بالاخص پس از افزایش تنش‌ها میان تهران و تل آویو و قرارگرفتن خاورمیانه در آستانه جنگ تمام عیار، به نگرانی اصلی مقام های اسرائیلی تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جامعه دندانپزشکی ایران گفت: هزینه‌های دندانپزشکی در کشور گران نیست، بلکه درآمد‌های مردم کم است و این درآمدِ کم جوابگوی همه نیاز‌ها نیست. رئیس جامعه دندانپزشکی ایران گفت: هزینه‌های دندانپزشکی در کشور گران نیست، بلکه درآمد‌های مردم کم است و این درآمدِ کم جوابگوی همه نیاز‌ها نیست. به گزارش عرشه آنلاین، علی تاجرنیا درباره رویکرد حمایتی دندانپزشکان از مردم در شرایط اقتصادی جامعه که...

وب‌گاه الف

اندیشکده آمریکایی AFPC با اشاره به گسترش دامنه نفوذ ایران در منطقه غرب آسیا به کاخ سفید هشدار داد که ایالات متحده نباید اجازه بدهد تا ایران صاحب پایگاهی در دریای سرخ شود.

وب‌گاه الف

عملیات وعده‌صادق نتایج چشمگیر نظامی را برای ایران به همراه داشته است. نفوذ موشک‌های ایرانی و اصابت آنها به اهداف، خود نشان‌دهنده وجود ضعف‌های جدی در سامانه‌های پدافند موشکی رژیم‌صهیونیستی است که در حملات احتمالی بعدی ایران می‌تواند از این نقاط ضعف برای واردآوردن خسارات جدی به رژیم‌صهیونیستی استفاده کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند. وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت:...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرهای استان ادلب در شمال غربی سوریه شاهد تظاهرات گسترده علیه «ابو محمد الجولانی» سرکرده گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره سابق) و سرنگونی وی بود.

وب‌گاه گسترش

در حالی که قیمت ارز در بازار با کاهش چشمگیری همراه شده و هم اکنون دلار به کانال 61 هزار تومانی بازگشته است، برخی کانال‌های تلگرامی هنوز تلاش می‌کنند تا قیمت دلار را در سطوح بالاتری نگه دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه‌ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد. وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیت‌های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر دفاع ایران در دیدار با همتای بلاروسی خود گفت: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملل از بسته شدن تحقیقات مربوط به پرونده یکی از 12 کارمند آنروا به دلیل عدم ارائه شواهد ادعایی از سوی اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همتای بلاروسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گزارش به بررسی جزئیات عملیات موشکی 26 فروردین ایران و پدافند رژیم‌صهیونیستی پرداخته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با آغاز جنگ در اوکراین، بسیاری از تحلیلگران با اشاره به همکاری‌های راهبردی تهران - مسکو و پکن از فصل تازه رویارویی‌ها نوشته اند؛ فصلی که در چارچوبش رقبای دیرین واشنگتن با تکیه بر راهکارهای مشترک تلاش دارند تا هژمونی ایالات متحده را به چالش بکشند.