پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزاران پرواز فرودگاه‌های فرانسه در پی اعتصاب کارکنانشان به دلیل دستمزد کم، لغو شد.

وب‌گاه الف

تحلیلگر صهیونیست گفت: حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل، حتی شدیدتر از حمله روسیه به اوکراین بود اما نمی‌دانم که نوبت بعد، ایران سه هزار موشک و پهپاد شلیک می‌کند یا بیشتر.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحلیلگر صهیونیست گفت: حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل، حتی شدیدتر از حمله روسیه به اوکراین بود اما نمی‌دانم که نوبت بعد، ایران سه هزار موشک و پهپاد شلیک می‌کند یا بیشتر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایط کنونی عربستان تلاش دارد تا در میانه پیچیده ترین تنش های خاورمیانه، ثبات خود را حفظ کرده و رشد اقتصادی اش را برجسته تر کند، این در حالی است که آمریکا برخلاف گذشته در صدد برامده تا روابط خود را با متحد پیشین باتعریف نماید؛ گزاره ای که برای پادشاهی فرصت ساز خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه درحال حاضر مساله ایجاد دولت فلسطینی بر روی میز مطرح نیست تاکید کرد که برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد هیئت های رزمندگان اسلام گفت: پخش زنده دعای ندبه و کمیل در خارج از ایران، عراق و سوریه به تازگی شروع شده و اولین دعای کمیل در مسکو به صورت زنده پخش شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از حوادث تلخ سال 1401 و فوت مهسا امینی، منتقدان گشت ارشاد دایره یا وسیعتر یافتند و دیگر اصلاح طلبان و اعتدالیون و مستقلین نبودند که از این روش های سلبی و تند انتقاد می کردند بلکه اصولگرایان هم منتقد جدی گشت ارشاد بودند، انتقاداتی که گویا فراموش شده و دوباره «ون ها» به خیابان ها بازگشته اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مئیر جاودانفر استاد دانشگاه رایخمن به رادیو فرانسه گفت: حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل با استفاده بیش از 300 موشک و پهپاد انتحاری در سیزدهم آوریل گذشته، در اصل نشان داد که برنامه هسته‌ای ایران تا چه حد می‌تواند خطرناک باشد (!) اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی در دفاع از خود استفاده می‌کند که خود هدف حمله یا تهدید جدی اتمی قرار گرفته باشد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحلیلگر صهیونیست گفت: حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل، حتی شدید‌تر از حمله روسیه به اوکراین بود اما نمی‌دانم که نوبت بعد، ایران سه هزار موشک و پهپاد شلیک می‌کند یا بیشتر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تروریست‌های الجیش الوطنی (همسو با ترکیه) در شمال استان حلب واقع در شمال سوریه بر سر کشته شدن یکی از فرماندهان خود به جان هم افتادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه پیش‌نویس قطعنامه تحت حمایت آمریکا و ژاپن که خواستار عدم توسعه تسلیحات هسته‌ای جهت استقرار در فضا می‌شد را وتو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرهنگی، علمی و آموزشی، ضمن اعلام آمادگی کشورمان برای انتقال تجربیات ارزشمند خود به سریلانکا افزود: نیروهای جوان، تحصیلکرده و باانگیزه بزرگترین ظرفیت دو کشور برای پیشرفت هستند و ایران از ارتقای سطح همکاری‌ها در حوزه جوانان استقبال می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز در نشست سن‌پترزبورگ به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند، هشدار داد که با گشودن مرزهای خود برای این رژیم، زیرساخت بزرگی برای تهدید امنیتی خود ایجاد کرده‌اند که جاسوسی از مردم و مقام‌هایشان بخش بسیار کوچکی از این خطر است دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز در نشست سن‌پترزبورگ به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: نیروهای جوان، تحصیلکرده و باانگیزه بزرگترین ظرفیت دو کشور برای پیشرفت هستند و ایران از ارتقای سطح همکاری‌ها در حوزه جوانان استقبال می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز در نشست سن‌پترزبورگ به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند، هشدار داد که با گشودن مرزهای خود برای این رژیم، زیرساخت بزرگی برای تهدید امنیتی خود ایجاد کرده‌اند که جاسوسی از مردم و مقام‌هایشان بخش بسیار کوچکی از این خطر است.