شنبه 29 اردیبهشت 1403

سپاهان پس از آلومینیوم سرپا نشد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سپاهان پس از آلومینیوم سرپا نشد!

شروع دوران تلخ طلایی پوشان اصفهان از شکست مقابل شاگردان مجتبی حسینی آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی 6 بازی رسمی اخیرش را با باخت پشت سر گذاشته و شرایط سختی پیدا کرده که اولین باخت آنها در این مسیر نزولی مقابل آلومینیوم اراک بود که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند و پس از دو سال در یک بازی خانگی هم شکست خوردند، هم گل نزدند.

طلایی پوشان پس از شکست مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی، در دو دیدار پیاپی لیگ برتر هم مقابل گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین مغلوب شدند و در شروع مجدد بازی‌ها نیز سه باخت متوالی در سه دیدار حساس داشتند تا از روند اوج‌شان فاصله بگیرند ولی امیدوار هستند امروز این شرایط پایان پیدا کند.

سپاهان آخرین پیروزی خود را قبل از دیدار با آلومینیوم اراک و در مسابقه مقابل هوادار تهران داشت که پنج گل به ثمر رساند ولی پس از جام ملت‌های آسیا نیز دو باخت در لیگ قهرمانان آسیا به الهلال عربستان و یک شکست در لیگ برتر به استقلال داشته است.

با این وجود شاگردان ژوزه مورایس انگیزه زیادی دارند تا در مسابقه جام حذفی امروز که میزبان شمس‌آذر قزوین هستند، به این روند پایان بدهند و با کسب پیروزی به مرحله یک هشتم برسند و مهم‌تر از آن، از دوران تلخی که سپری می‌کنند، خارج شوند.

سپاهان پس از آلومینیوم سرپا نشد! 2