شنبه 29 اردیبهشت 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه الف

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پاسخ نظامی ایران به اقدام تروریستی اسرائیل در دمشق، ضعف اسرائیل و قدرتمندی ایران را نشان داد. حمله ایران نه تنها در منطقه بلکه در مقیاس جهانی نیز طنین‌انداز شده است.

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار فدوی گفت: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که 2 تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند. سردار فدوی گفت: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که 2 تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند. به گزارش عرشه...

وب‌گاه خبر آنلاین

مئیر جاودانفر استاد دانشگاه رایخمن به رادیو فرانسه گفت: حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل با استفاده بیش از 300 موشک و پهپاد انتحاری در سیزدهم آوریل گذشته، در اصل نشان داد که برنامه هسته‌ای ایران تا چه حد می‌تواند خطرناک باشد (!) اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی در دفاع از خود استفاده می‌کند که خود هدف حمله یا تهدید جدی اتمی قرار گرفته باشد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحلیلگر صهیونیست گفت: حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل، حتی شدید‌تر از حمله روسیه به اوکراین بود اما نمی‌دانم که نوبت بعد، ایران سه هزار موشک و پهپاد شلیک می‌کند یا بیشتر.

خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردمداران رژیم صهیونسیتی و خبیثان عالم با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی حماقت کردند و شرایط اقتضا می‌کرد تنبیهی اساسی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید با موضوعات مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل، شکل گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در خاورمیانه شدت گرفته، هراس از رویارویی احتمالی میان اسرائیل و حزب الله لبنان نیز بیشتر شده است؛ گزاره ای که می تواند پس لرزه های جدی داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رایزن فرهنگی پاکستان گفت: همواره به‌رغم سختی‌های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده با استقامت وصف‌ناپذیری در مقابل همه قدرتمندان عالم ایستاده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهایی که تنها کمتر از هشت سال از انقلاب بهمن 57 می‌گذشت. انقلابی که پَر شعله‌اش اول از همه سفارت رژیم صهیونیستی را در مرکز تهران گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشان عالی «سربداران» از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از دیدار سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید الداغی در منزل شهید را ببینید./ بیسیمچی مدیا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خضریان گفت: در آخرین جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ظرف یک ماه نسبت به ارائه برنامه جامع توسعه نان کامل اقدام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضائیه گفت: همه ما مسئولان قضایی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛ گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آیین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضائیه پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، حجت‌الاسلام مصدق طی سخنانی ضمن تشکر، قدردانی و طلب حلیت از رئیس قوه قضائیه و مجموعه دستگاه قضایی، خدمت به مردم را مهم‌ترین عبادت دانست و اظهار کرد: مفتخر هستم که حدود 35 سال از عمر خود را در دستگاه قضایی و در راه ارائه خدمت به مردم صرف کردم. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود...