شنبه 29 اردیبهشت 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

فرامرز شه‌بخش یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش العدل در حمله پهپادی سپاه پاسداران در حوالی زاهدان به هلاکت رسید./ صابرین نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی» با حضور فرماندهان نظامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از مراسم روز ارتش 40 سال پیش را مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز (پنجشنبه، 6 اردیبهشت‌ماه) در سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی که در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از ما از نظر سنی نسبت به شناخت شهید حجازی اطلاعات کافی نداریم، چون شهید حجازی چند سال از ما بزرگ‌تر بود و او پاسداری از انقلاب اسلامی را از زمان مبارزه با طاغوت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه هند اعلام کرد یک تن از 17 خدمه کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی که توسط ایران توقیف شده است، تا این لحظه آزاد شده و باقی خدمه این کشتی نیز سالم هستند

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نقش شهید حجازی در محور مقاومت اظهار کرد: او یکی از عزیزانی است که تاثیرگذاری‌اش در جبهه مقاومت به قدری بود که عزیزان مقاومت هر مرتبه اثر خاص وجودی او را مرتباً تکرار می‌کردند‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه هندی کشتی مرتبط با اسرائیل که توسط ایران توقیف شده است با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

خبرگزاری تسنیم

سومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و مردم در خریم مواد غذایی و پوشاک خود نیز مانده‌اند، سازمان هواپیمایی کشور یادآوری کرده می‌توانید هواپیمای شخصی بخرید. در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و مردم در خریم مواد غذایی و پوشاک خود نیز مانده‌اند، سازمان هواپیمایی کشور یادآوری کرده می‌توانید هواپیمای شخصی بخرید. به گزارش عرشه آنلاین؛ در روز‌های گذشته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که آمریکا بر اساس ارزیابی مکالمات مقامات این کشور و رژیم صهیونیستی پیش از عملیات «وعده صادق» ایران، انتظار دارد که پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران محدود باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) بیش از 12 نهاد، شخص و کشتی را که نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای وزارت دفاع ایران که خود در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد، تحریم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی وزیر امور خارجه از محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در نشست گروه بریکس با موضوع تحولات خاورمیانه در مسکو خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر امور خارجه از محکومیت حمله اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در نشست گروه بریکس با موضوع تحولات خاورمیانه در مسکو خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) بیش از 12 نهاد، شخص و کشتی را که نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای وزارت دفاع ایران که خود در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد، تحریم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران کشور بزرگ و پهناوری است که به جهت وضعیت جغرافیایی، اقلیم‌های متنوع و چشم‌اندازهای گوناگون دارد. این وضعیت خاص جغرافیایی سبب پدید آمدن رفتارهای اجتماعی - اقتصادی متفاوت شده است.