چهارشنبه 2 خرداد 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بازنشر گفتگوی امیر بختیاری در خبرگزاری خبرآنلاین، درباره عملیات ها در سال های ابتدای دورای دفاع مقدس، سهوا نام آقای محسن رضایی به جای نام آقای مرتضی رضایی منتشر شده بود که این اشتباه برطرف شد.

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر سلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه عظیم تاریخی و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با یک مقام قضایی خواستار ورود قوه قضائیه به مسئله گرانی و افزایش اجاره بها شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ بختیاری، در خصوص عملیات بیت المقدس و تداوم جنگ پس از آن، گفتگویی انجام داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نقطه قوت سپاه این است که کشور‌های غربی آن را تحریم می‌کنند و این امر سلامت کار سپاه را می‌رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه از مجاهدت‌های رسانه ملی در تبیین، تحلیل و بازخوانی عملیات وعده صادق و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش‌های رسانه ملی در قبال عملیات وعده صادق تشکر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در خصوص علت این نام‌گذاری (بیت‌المقدس)، محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران، در ساعت 2 و 15 دقیقه بامداد (دهم اردیبهشت سال 1361) در قرارگاه کربلا در یک پیام رادیویی گفت: علت نام‌گذاری عملیات این بوده که به تمام دنیا فلسفه و خط‌مشی آینده خودمان را بعدازاین عملیات اعلام کنیم که راه ما به‌سوی بیت‌المقدس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از آماده کردن موشک‌های سپاه پاسداران قبل از حمله به اسرائیل و عملیات وعده صادق مشاهده می‌کنید. این فیلم برای اولین بار منتشر شده است./ کانال تلگرامی منتسب به دفتر رهبر انقلاب

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رئیس سازمان صداوسیما در پی نقش‌آفرینی رسانه ملی در انعکاس اقدام حماسی عملیات «وعده صادق» قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران، در گفتگو با علی رضوانی، مجری صدا و سیما، خطاب به مردم گفت: «اراده مردم»، سوخت موشک‌ها و پیشران پهپاد و کروز ماست./ صداوسیما

وب‌گاه عرشه آنلاین

در خارمیانه عربستان، اسرائیل و ترکیه بیش از ایران در سال 2023 برای صنایع نظامی خرج کرده‌اند. عربستان با 75 میلیارد دلار بودجه نظامی نه تنها در خاورمیانه اول است که در جهان هم بعد از آمریکا، چین، روسیه و هند در جایگاه پنجم ایستاده است. در خارمیانه عربستان، اسرائیل و ترکیه بیش از ایران در سال 2023 برای صنایع نظامی خرج کرده‌اند. عربستان با 75 میلیارد دلار بودجه نظامی نه تنها در خاورمیانه...

خبرگزاری اکو نیوز