دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر صفوی درباره جنگ ایران و عراق گفت یا باید برای بیرون راندن ارتش عراق از بقیه سرزمین‌هایمان مثل قصر شیرین، مهران و ارتفاعات حمرین، عملیات‌ها را ادامه می‌دادیم یا عراق باید می‌پذیرفت که به پشت مرزهای بین‌المللی بازگردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیکر شهید سعید آبیار که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حلب به شهادت رسید در حرم حضرت زینب (س) تشییع شد. در طی حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حلب، سعید آبیار از مستشاران سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسیده است. ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در اثر این حمله که در ساعت 20 دقیقه بامداد دوشنبه انجام شد، 17 نفر شهید و 15...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام پانزدهم خرداد که در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز در جهان شاهد تحولاتی هستیم که هر هزاره یکبار ممکن است اتفاق بیافتد، تحولاتی در تراز نهضت‌های انبیاء در حال وقوع است و این...

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به شرایط امروز کشور، منطقه و جهان، گفت: تحولاتی در تراز نهضت‌های انبیاء در حال وقوع است و این از ثمرات انقلابی است که امام خمینی (ره) پی‌ریزی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدباقر قالیباف روز 1 شهریور 1340 در طرقبه مشهد متولد شد. پدرش حسین قالیباف اصالتاً کُردزبان و مادرش خیرالنساء بوژمهرانی اصالتاً فارس زبان بود. برادرش حسن قالیباف در عملیات کربلای 4 در جریان جنگ ایران و عراق شهید شد. محمدباقر قالیباف روز 1 شهریور 1340 در طرقبه مشهد متولد شد. پدرش حسین قالیباف اصالتاً کُردزبان و مادرش خیرالنساء بوژمهرانی اصالتاً فارس زبان بود. برادرش حسن قالیباف در...

وب‌گاه الف

چند مقام ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با یک رسانه عربی بر حمایت از مساله فلسطین تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: مساله فلسطین جهانی شده و این قضیه امروز مهم‌تر از قبل است. وی در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: ملت فلسطین بداند که مقاومت آن، امروز در حال تغییر مسیر تاریخ است، این ملت بداند که کار بزرگی را آغاز کرده و ما در این مشکلات و رنج‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در استانه انتخابات توجه داشته باشیم که ولایتمداری معیار باشد و برای رهبری سرباز انتخاب کنیم نه سربار.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید آبیار از مستشاران سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسید.

وب‌گاه عصر ایران

سعید آبیار، یکی از مستشاران سپاه پاسداران در سوریه، در حمله هوایی شب گذشته اسرائیل به حلب به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع آتش سوزی گسترده در شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال سرزمین های اشغالی فسلطین بر اثر حملات موشکی حزب الله لبنان خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع آتش سوزی گسترده در شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال سرزمین های اشغالی فسلطین بر اثر حملات موشکی حزب الله لبنان خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در طی حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حلب، سعید آبیار از مستشاران سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسید./ تسنیم خبر‌ها حاکی از به شهادت رسیدن مستشار نظامی ایران در سوریه است. طی حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حلب، سعید آبیار از مستشاران سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حلب، سعید آبیار از مستشاران سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حلب، سعید آبیار از مستشاران سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

طی حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حلب، سعید آبیار از مستشاران سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسید.