دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ایران امروز یک قدرت جهانی و شکست ناپذیر است، تصریح کرد: همه امید ما به جوانان این سرزمین است که مصمم و با اراده تمام بضاعت و قلبهای خود را برای ساختن هر چه بهتر ایران قدرتمند به کار بگیرند.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران در جهان صاحب اعتبار قدرت و منزلت سیاسی است، تأکید کرد: امروز شعارهای ایران در دانشگاه‌های آمریکا و در دورترین نقاط جهان تکرار می‌شود و آنچه آنها پژواک می‌کنند از این فرهنگ غنی و منزلت قوی ایران نشأت گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

سردار سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت سردار قضاوی از فرماندهان پیشین لشکر پرافتخار 8 نجف نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی پیام تسلیتی در پی درگذشت سرتیپ دوم عبد الرسول قضاوی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد: تا راه امام خمینی (ره) ادامه دارد و خدمت به محرومین و میل به شهادت نصب العین مسئولان نظام است، این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان نخواهد افتاد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه گفت: امروز شعارهای ملت ایران در دانشگاه‌های آمریکا تکرار می‌شود و آنچه آنها پژواک می‌کنند، از فرهنگ غنی و منزلت قوی ایران نشات گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی عروج شهادت گونه سردار سرافراز سپاه اسلام "سرتیپ دوم پاسدار عبد الرسول قضاوی " فرمانده کل سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی عروج شهادت گونه سردار سرافراز سپاه اسلام "سرتیپ دوم پاسدار عبد الرسول قضاوی " فرمانده کل سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از غیبت چندساله «وحید حقانیان» از تصاویر به ثبت رسیده دفتر رهبری، او با نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شوکی را به فضای انتخابات در سومین روز ثبت نام ها وارد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقانیان که پیشینه حضور در جنگ تحمیلی را دارد، در سال 1364 فرمانده گشت‌های انتظامی امنیتی سپاه پاسداران در تهران موسوم به گشت ثارالله شد. در 13 آبان 1398، نیز وحید حقانیان توسط وزارت خزانه‌داری ایالت متحده آمریکا تحریم شد. حقانیان با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم ثبت‌نام کرده است. وحید حقانیان یکی از فرماندهان پیشین سپاه پاسداران است، او هم اکنون به عنوان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار وجیه‌الله مرادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه و همرزم حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد.

وب‌گاه عصر ایران

سردار وجیه‌الله مرادی، فرمانده جبهه مقاومت، همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نیروی قدس سپاه پاسداران، جانشین یگان نیرو‌های مخصوص امام علی (ع)، از فرماندهان عالی‌رتبه مبارزه با تروریست و فرمانده دژبان کل سپاه پاسداران از سوابق سردار مرادی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار مرادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه و همرزم حاج قاسم سلیمانی آسمانی شد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه های تلویزیونی و رادیویی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند که روی آنتن خواهد رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از فعالان دانشجویی با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری از محمدباقر قالیباف درخواست کردند تا در این انتخابات نام‌نویسی کند.