دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

رفعت بیات می‌گوید: به دلیل سوابقم 60-70 درصد احتمال می‌دهم از سوی شورای نگهبان تایید شوم. من 3-4 سال مسئولیت بسیج خواهران کشور را داشته‌ام و از تاکیدات شورای نگهبان مدیریت کشوری است.

خبرگزاری تسنیم

سردار سلامی در پیامی درگذشت همسر شهید صیاد شیرازی راتسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر شهید سپهبد صیاد شیرازی را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر شهید سپهبد صیاد شیرازی را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یکی از عوامل ضد امنیتی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر نرخ رشد جمعیت تصاعدی نشود جامعه پیر می شود، جامعه پیر محکوم به فناست، با جامعه جوان و با نشاط همه مسائل حل می شود و جامعه استحکام پیدا می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سلامی گفت: اگر نرخ رشد جمعیت جنبه تصاعدی پیدا نکند پیر خواهد شد و جامعه پیر محکوم به فنا است. وقتی جامعه جوان باشد همه نشاط دارند و جامعه استحکام پیدا می‌کند. سردار سلامی گفت: اگر نرخ رشد جمعیت جنبه تصاعدی پیدا نکند پیر خواهد شد و جامعه پیر محکوم به فنا است. وقتی جامعه جوان باشد همه نشاط دارند و جامعه استحکام پیدا می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده کل سپاه گفت: فرزند کمتر زندگی...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: از جمله اقدامات خوبی که انجام شده این است که حق فرزند آوری و تاهل افزایش چشمگیری داشته است و به مدت پنج سال، هر سال درصدی بر این مبلغ افزوده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز (شنبه، 19 خرداد) در دومین همایش روز ملی جمعیت در سپاه پاسداران که با حضور فرماندهان سپاه برگزار شد، گفت: سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تبریک عرض می‌کنم. وی افزود: این دو یک تصویر از فضائلی هستند که خداوند در قرآن کریم مطرح فرموده است. حضرت علی (ع) را...

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه در سال 1401 جزو کشورهای پیر بوده‌ایم و اگر این روند به پیش رود در سال 1420 سومین کشور پیر دنیا خواهیم بود، گفت: با پیر شدن جمعیت یکی از مولفه‌های امنیت ملی را از دست می‌دهیم.

خبرگزاری تسنیم

"من وقتی بعد از 40 روز به هوش آمدم، باورم نمی‌شد که 27 نفر از بهترین دوستانم شهید شده‌اند. با خانواده‌های شهدا و جانبازان نشستی برگزار کردیم و تصمیم گرفتیم شکایتی را از دشمن اصلی یعنی آمریکا مطرح کنیم"

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز (شنبه، 19 خرداد) در دومین همایش روز ملی جمعیت در سپاه پاسداران که با حضور فرماندهان سپاه برگزار شد، گفت: ما با خطر بسیار جدی تجرد گرایی مواجه هستیم، چون سن ازدواج و سن جوانان مجرد افزایش یافته است. وی با اشاره به تاثیر جمعیت در امنیت افزود: جمعیت جوان، سالم و پویا به عنوان یکی...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی گفت: مسلمانان آگاه شده‌اند و حتی غیر مسلمانان امروز نسبت به واقعیت فلسطین و ظلمی که از طرف آمریکا و اسرائیل بر آنها می‌رود، آگاه شده‌اند و وقتی ملت‌ها آگاه شوند، تحولات سیاسی عظیمی در جهان اتفاق خواهد افتاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی لاریجانی عنوان کرد: به نظر می‌رسد که مسأله مهم برای پیگیری فکر امام، تحقق عدالت اجتماعی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با خانواده‌های شهیدان «سید طاهر مصطفوی» و «محسن دریانوش» دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان