دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی شهادت پاسدار سعید آبیار در سوریه، سرلشکر سلامی پیام تسلیتی صادر کرد. سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت پاسدار و مدافع حرم شهید قدس «سعید آبیار» را تسلیت گفت. متن پیام فرمانده کل به این شرح است:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه با صدور پیامی شهادت مدافع سرافراز حرم «سعید آبیار» را تسلیت گفت و تاکید کرد: جنایتکاران کودک کش صهیونیست بدانند تاوان خون‌های پاک ریخته شده در این جنایت را خواهند پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، مدافع سرافراز حرم شهید قدس «سعید آبیار» را تسلیت گفت. متن پیام فرمانده کل به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَحسَبَنَ الَذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَهِ أَمواتًا بَل أَحیاء عِندَ رَبِهِم یُرزَقونَ (آل عمران 169) شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه...

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی شهادت پاسدار سعید آبیار در سوریه، سرلشکر سلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه با تسلیت شهادت «سعید آبیار» گفت: جنایتکاران کودک‌کش صهیونیست بدانند تاوان خون‌های پاک ریخته شده در این جنایت را خواهند پرداخت، در انتظار پاسخ باشند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت سعید آبیار تاکید کرد: جنایتکاران کودک‌کش صهیونیست بدانند تاوان خون‌های پاک ریخته شده در این جنایت را خواهند پرداخت، در انتظار پاسخ باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد قوچانی اخیرا در یک مصاحبه پیرامون عارف و صدر، آنها را "نامزدهای تمرینی" جریان اصلاحات دانسته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چند مقام ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با یک رسانه عربی بر حمایت از مساله فلسطین تاکید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین وداع با شهید سعید آبیار در معراج شهدا را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نقش سردار «وجیه الله مرادی» از پیشکسوتان دفاع مقدس را در پرورش نیروهای مقاومت موثر دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

حاجی صادقی گفت: حقیقت دین به این است که فرمانروایی و حاکمیت از آن خدا بوده و سلطه و حاکمیت غیر خدا نفی شود، حکومت و ولایت خدا و توحید ربوبی در لباس ولایت شکل می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معراج شهدای تهران، با پیکر شهید مدافع حرم سعید آبیاری وداع کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در گزارش نشریه روزانه معاونت سیاسی سپاه، «بدترین پیش‌فرض و ایده حکمرانی ممکن برای چهار سال آینده» را این موضوع دانسته که «فضای انتخابات و رقابت داوطلبان پیرامون گفتمان و ایده‌ای شکل بگیرد که یک دهه اقتصاد کشور را شرطی‌سازی و معطل و ظرفیت‌های داخلی و منطقه‌ای را مغفول کرد. اینکه پیرامون تحریم، صرفاً و مجزا به دو گفتمان مذاکره و مقاومت پرداخته شود.»