سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عصر ایران

شهید حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود، رفته رفته مسیر تعالی و تحول را طی کرد تا اینکه به فرماندهی یکی از مهمترین رده‌های نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی یگان نیروهای مخصوص امام علی (ع) رسید و مبدأ تحولات بسیاری در این یگان و در پرورش رزمندگان جبهه مقاومت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر حسین سلامی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم چهلمین روز شهادت شهید زاهدی اظهار کرد: شهیدانی همچون شهید همت، شهید حجازی و شهید صفوی، حاج محمدرضا زاهدی که ما او را به نام حاج علی می‌شناختیم با پیکر خونین از کنار حرم اهل بیت (ع) و حرم حضرت زینب (س) از شرق مدیترانه در فاصله هزار و چند صد کیلومتری مرزهای ما به سوی ملاقات به خدا می‌شتابد...

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از برکت خون شهدای حمله به کنسولگری ایران، همین بس که کمتر از 12 روز بعد از شهادتشان وعده صادق انجام شد، بزرگ‌ترین عملیات علیه رژیم صهیونیستی توسط ایران به وقوع پیوست و این افتخاری برای ایران در جهان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سردار شهید حاج علی زاهدی پس از شهادتش نیز جنگید، یعنی بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی و در انتقام خون او و هم‌رزمانش رقم خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: به عدد انگشتان دست نمی‌توانیم از کسانی نام ببریم که به مردم خیانت کرده و به بیگانگان وابستگی پیدا کردند، البته منکر برخی نارسایی‌ها، نامهربانی‌ها و سوءاستفاده‌ها نیستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با چهلمین روز شهادت سردار مجاهد سرلشکر پاسدار شهید حاج محمدرضا زاهدی، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد. سرلشکر سلامی در این دیدار اظهار داشت: شهید زاهدی اسوه یک انسان آسمانی بود و نزدیک به خدا سیر می‌کرد و همه زندگی‌اش برای رضای خدا بود که در نهایت پس از 45 سال مجاهدت بی‌وقفه،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف امروز در همایش بزرگ مسئولین و مدیران روابط عمومی‌های سازمان‌ها و ادارات خراسان رضوی، اظهارداشت: مبارزه جدی و همه جانبه دشمنان در طول 45 سال گذشته همواره امتداد داشته و ما یکی از خبرسازترین کشور‌های دنیا بودیم که حاکی از قدرت، الهام‌بخشی و تاثیر انقلاب، گفتمان امام (ره) و رهبر در دنیای امروز است. وی افزود: باید باور کنیم که ما کشوری...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سپاه پاسداران، گفت: استراتژی دشمن پشیمان نشان دادن مردم از اصل انقلاب و برجسته کردن نارسایی‌ها و همچنین ناامیدی از آینده کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان کل جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر خود به تاجیکستان با رئیس جمهور این کشور دیدار و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-4| سردار اکبر رحیمی می‌گوید: شهید حاج رحیمی در راه اندازی مراکز آموزشی در افغانستان مثمرثمر بود و همچنین مربی بسیاری از سران مقاومت و حزب الله بود و در جنگ 33 روزه هم حضور داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقای حدادعادل گفته «کره‌جنوبی با همه پیشرفتی که در صنعت و رشد اقتصادی داشته، الآن به شدت با گرفتاری [کاهش] رشد جمعیت روبه‌رو است و از این رو تصمیم گرفته‌اند یک وزارتخانه برای رشد جمعیت خود ایجاد کنند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آقای حدادعادل گفته «کره‌جنوبی با همه پیشرفتی که در صنعت و رشد اقتصادی داشته، الآن به شدت با گرفتاری [کاهش] رشد جمعیت روبه‌رو است و از این رو تصمیم گرفته‌اند یک وزارتخانه برای رشد جمعیت خود ایجاد کنند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم چهلمین روز شهادت سرلشکر پاسدار حاجی رحیمی، با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم اربعین شهادت سرلشکر پاسدار حاجی رحیمی از فرماندهان محور مقاومت با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده سپاه قدس گفت: فرانسه، آلمان و انگلیس که شب عملیات وعده صادق هواپیما آوردند، فکر نکنند همه‌چیز تمام شد و رفت؛ همه این اقدامات به حسابشان نوشته می‌شود. فرمانده سپاه قدس گفت: فرانسه، آلمان و انگلیس که شب عملیات وعده صادق هواپیما آوردند، فکر نکنند همه‌چیز تمام شد و رفت؛ همه این اقدامات به حسابشان نوشته می‌شود. سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در...

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: بیش از 200 هواپیمادر شب عملیات وعده صادق در آسمان منطقه بود.