سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرج مسجدی به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه منصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

کانال سپاه پاسداران نیز در خبری اعلام کرد؛ «حسین مکی» هم‌رزم شهید زاهدی و یکی از فرماندهان حزب الله لبنان، توسط عوامل رژیم صهیونسیتی به شهادت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فردریک پلایتن خبرنگار سی‌ان‌ان در گزارشی از تهران می‌گوید: به ما دسترسی نادری به نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران در غرب تهران داده شد که قابلیت‌های هوائی و فضائی از جمله انواع سلاح‌هایی را که ماه گذشته علیه اسرائیل استفاده شد، به نمایش می‌گذارد. سرتیپ پاسدار «علی بلالی» مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به این سؤال که ایران...

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرنگار شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران، به بزرگ‌ترین قدرت موشکی و پهپادی منطقه تبدیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نام محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست جدید تحریم ها دیده می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه فارن‌افرز در تحلیلی فرجام مارپیچ منازعه ایران و اسرائیل را تشریح کرد و نوشت: رگبار حملات و ضدحملات ایران و اسرائیل در دو هفته اول آوریل امنیت منطقه را شکل می‌دهد و سیاست خاورمیانه را برای آینده قابل پیش‌بینی هدایت خواهد کرد. رقابت دو طرف در صورت عدم کنترل، منطقه را بی‌ثبات می‌کند و در نهایت می‌تواند منجر به درگیری‌ای شود که ایالات متحده را وارد یک جنگ پرهزینه کند. آمریکا نیازمند...

وب‌گاه الف

سردار شریف با اشاره به شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی گفت: در ادامه شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی، توان بازدارندگی رژیم نیز در عملیات وعده صادق فرو ریخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شریف با اشاره به شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی گفت: در ادامه شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی، توان بازدارندگی رژیم نیز در عملیات وعده صادق فرو ریخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر بخواهیم برای انتخابات باشکوه برگزار شده شکست خورده‌ای تصور کنیم، بدون شک باید در صدر فهرست از دشمنان این ملت و تحریم‌کنندگان انتخابات یاد کنیم که همه تلاش‌های‌شان برای تخریب انتخابات به ثمر نرسید و جمهوری اسلامی با حماسه‌آفرینی ملت چشم طمع آنان را کور کرد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار زاده کمند، فرمانده قرارگاه مرکز مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در همایش استانی مهارت تا اشغال کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: بخش اعظمی نزدیک به 65 درصد از جوانان این کشور به شکلی وارد خدمت وظیفه می‌شوند و مابقی هم معافیت‌های کفالت و پزشکی و... می‌گیرند. این 65 درصد جوان اگر موفق به کسب این مهارت‌ها شوند قطعا می‌تواند در کشور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر آموزش و پرورش گفت: همه مشکلات که فقط با بودجه حل نمی شود؛ آن معلم پرورشی که علاقه و اشتیاق کودکان را بر می‌انگیزد آیا با پول این علاقه را ایجاد کرده است؟ بله حتما پول و اعتبارات هم مهم است ولی نباید این گونه فکر کنیم که بدون پول نمی‌توان کاری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در این دولت مجوز استخدام 19 هزار نیروی پرورشی را گرفتیم، اما باز هم نیاز به نیروی پرورشی داریم. وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در این دولت مجوز استخدام 19 هزار نیروی پرورشی را گرفتیم، اما باز هم نیاز به نیروی پرورشی داریم. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش و پرورش گفت: همه مشکلات که فقط با بودجه حل نمی شود؛ آن معلم پرورشی که علاقه و اشتیاق کودکان را بر می‌انگیزد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولی نصر، تحلیلگر برجسته حوزه روابط بین الملل با اشاره به آرامشی که اکنون تنش ایران و اسرائیل را کمرنگ کرده، مدعی است که این آرامش به واسطه متغیرهای مختلف مانند آنچه احتمال پیروزی (ادعایی) اسرائیل در رفح خوانده می‌شود، می‌تواند شکننده باشد و صلح نسبی را بر هم بزند. رویارویی ایران و اسرائیل در دو هفته اول آوریل، چشم انداز استراتژیک خاورمیانه را به شدت تغییر داد. اول آوریل، حمله هوایی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه استرالیا از وضع تحریم‌های تازه علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران خبر داد و اعلام کرد پنج فرد و سه نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده بدون مرز -3| معاون سابق عملیات یگان امام علی (ع) با بیان اینکه زیرساخت‌های آموزش حزب الله لبنان مرهون تلاش‌های شهید حاج رحیمی است، گفت: داعشی ها به پشت دروازه‌های بغداد رسیده بودند، طرح 20 روزه آموزشی تهیه کردیم و برای آموزش آماده شدیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه جامع کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به دنبال مهارت‌آموزی و تسهیل‌گری اشتغال جوانان قبل، حین و پس از خدمت سربازی است.