سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبق برنامه، تمام مراکز استان‌ها در کشور باید دارای بیمارستانی مجهز از سوی سپاه باشد و روند احداث این بیمارستان‌ها در حال انجام و تاکنون پنج بیمارستان بهره‌برداری شده است..

خبرگزاری تسنیم

فرمانده‌کل سپاه گفت: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه‌جانبه و تبعات آن، به قلب استکبار حمله می‌کند نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سلامی گفت: ملت ایران در میدان‌های سخت طوری ساخته شده است که هر گونه طراحی دشمن برای شکستن عزم و اراده این کشور در عرصه‌های مختلف همواره نتیجه عکس داده و ایران اسلامی روز به روز قوی‌تر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی هر کجا از سوی دشمنان تحریم شد، در همان نقطه با اتکا به توان داخلی به موفقیت دست یافت.

خبرگزاری دانشجو

سمنان - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران پشتیبان اصلی سپاه در عملیات وعده صادق بود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی هر کجا از سوی دشمنان تحریم شد، در همان نقطه با اتکا به توان داخلی به موفقیت دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

درجه سرلشکری، سردار شهید «محمدرضا زاهدی» توسط جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به خانواده ایشان اعطا شد.

خبرگزاری تسنیم

سردار فدوی در مراسم تجلیل از نویسنده کتاب «مرد ابدی» گفت: کتابها با آدم مانوس می‌شوند و می‌توان به آنها مراجعه کرد. برخی کتاب‌ها به گونه‌ای هستند که چند بار باید خوانده شوند و این کتاب از جمله آنهاست.

وب‌گاه الف

سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تجلیل از خانواده شهید طهرانی مقدم و نویسنده و پژوهشگر کتاب "مرد ابدی" گفت: حاصل تلاش‌های شهید طهرانی مقدم در عملیات وعده صادق متجلی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درجه سرلشکری شهید «محمدرضا زاهدی» از شهدای کنسولگری کشورمان در دمشق توسط جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح به خانواده ایشان اعطا شد.

خبرگزاری تسنیم

سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در آیین تجلیل از خانواده شهید طهرانی مقدم و نویسنده و پژوهشگر کتاب "مرد ابدی" گفت: حاصل تلاش‌های شهید طهرانی مقدم در عملیات وعده صادق متجلی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، اضافه‌شدن سلاح‌های PCP به مجموعه سلاح‌های غیرمجاز را مغایر با سیاست‌های کلی نظام تشخیص نداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه هیات عالی نظارت به ریاست «محمدباقر ذوالقدر» دبیر هیات عالی نظارت و با حضور اکثریت اعضا و نمایندگان تام الاختیار سران قوا، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون وزیر دادگستری، نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح، رییس بانک مرکزی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روسای کمیسیون‌های ذی‌ربط مجلس شورای اسلامی...

وب‌گاه خبر آنلاین

هیئت عالی نظارت همچنین با بررسی مغایرت‌های مصوبه اصلاحی مجلس درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی با سیاست‌های کلی نظام، اصلاحات انجام شده در مصوبه مجلس را رافع مغایرت‌های پیشین این هیئت تشخیص دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهید محمدرضا زاهدی، از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

خبرگزاری دانشجو

درجه سرلشکری شهید «محمدرضا زاهدی» به خانواده ایشان اعطا شد.