سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه استرالیا در اظهاراتی بی‌اساس، ایران را به انجام «اقدامات بی‌ثبات‌کننده» متهم و در بیانیه‌ای اعلام کرد پنج فرد و سه نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولی نصر، تحلیلگر برجسته حوزه روابط بین الملل با اشاره به آرامشی که اکنون تنش ایران و اسرائیل را کمرنگ کرده، مدعی است که این آرامش به واسطه متغیرهای مختلف مانند آنچه احتمال پیروزی (ادعایی) اسرائیل در رفح خوانده می‌شود، می‌تواند شکننده باشد و صلح نسبی را بر هم بزند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ساعاتی پس از بازداشت صادق زیباکلام، کاربران فضای مجازی با اجرای حکم این استاد سابق دانشگاه و هم‌زمانی آن با رونمایی از کتاب جدیدش در نمایشگاه کتاب، طنزپردازی کرده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استرالیا در اقدامی علیه ایران نیروی دریایی سپاه، وزیر دفاع و فرمانده نیروی قدس ایران را تحریم کرد استرالیا در اقدامی علیه ایران نیروی دریایی سپاه، وزیر دفاع و فرمانده نیروی قدس ایران را تحریم کرد استرالیا نیروی دریایی سپاه و اسماعیل قاآنی را تحریم کرد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سردار حاج احمدرضا طاوسی با مرور خاطراتش از دفاع مقدس راز موفقیت در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی را حمایت و مشارکت مردم از جمهوری اسلامی می‌داند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شهید حاج رحیمی بعد از شهادت سردار حجازی به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه منصوب می‌شود و پس از آن به پیشنهاد سردار شهید زاهدی و اصرار خودش به منطقه سوریه می‌رود و تا فرمانده آنجا شود و در نهایت نیز در همین مسئولیت به شهادت می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که بازدارندگی اسرائیل به‌ویژه بعد از عملیات «وعده صادق» کاهش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز دوشنبه در نشست خبری گفت: مواضع رسمی ایران در خصوص سلاح‌های کشتار جمعی از طریق مقامات عالی ایران بارها بیان شده و در دکترین هسته‌ای ایران هیچگونه تغییری ایجاد نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرب بقیه‌الله یک‌هزار و 184 میلیارد تومان در جدول 7 و یک‌هزار و 770 میلیارد تومان نیز بودجه اختصاصی دارد که موارد مصرف آن در جدول 12 آمده است. مجموع بودجه این قرارگاه سپاه پاسداران، 2 هزار و 954 میلیارد تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین علایی گفت: مدتی است که برخی از مردم احساس می‌کنند که هر نوع نماینده‌ای که انتخاب کنند، تأثیری در تصمیم‌گیری‌های مجلس ندارد. مثلاً بسیاری از مردم ایران با گشت ارشاد مخالف هستند، ولی می‌بینیم برخی از نمایندگان مجلس برای بازسازی آن تحت عناوین دیگر کار می‌کنند.

وب‌گاه الف

«فرمانده بدون مرز» 2| سردار چراغچی گفت: خیلی‌ها معتقد بودند دوره‌ای که با چتر نیرو خالی می‌کردند تمام شده است ولی سردار حاج‌رحیمی مقوله را عوض کرد و در روزهای محاصره نبل و الزهرا پیشنهاد بارریزی هوایی را مطرح کرد که توسط یگان هوابرد نیرو صورت گرفت.

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-2| سردار چراغچی گفت: خیلی‌ها معتقد بودند دوره‌ای که با چتر نیرو خالی می‌کردند تمام شده ولی سردار حاج رحیمی مقوله را عوض کرد و در روزهای محاصره نبل و الزهرا پیشنهاد بارریزی هوایی را مطرح کرد که توسط یگان هوابرد نیرو صورت گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان چند روز پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایشگاه کتاب تهران رفت. وی در بدو ورود به مصلای امام خمینی (ره) مورد استقبال مسئولان و برگزارکنندگان این رویداد بزرگ فرهنگی قرار گرفت و در گفتگوی با آن‌ها از روند برگزاری نمایشگاه و میزان استقبال مردم مطلع شد. سخنگوی شورای...

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه گفت: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه‌جانبه و تبعات آن، به قلب استکبار حمله می‌کند نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی گفت: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه‌جانبه و تبعات آن، به قلب استکبار حمله می‌کند نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درجه سرلشکری، سردار شهید «محمدرضا زاهدی» را به خانواده وی اهدا کرد.