سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس با بیان اینکه 10 اردیبهشت‌ماه روز پایان اشغالگری 117 ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است، اظهار داشت: پرتغالی‌ها در سال 1508 میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا سال 1622 میلادی در اینجا حضور داشتند. دریادار تنگسیری...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: افتخار داریم که امنیت تنگه هرمز و تردد روزانه 83 فروند کشتی را در خلیج فارس برقرار کنیم.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تأکید کرد: راهبرد ایران در خلیج فارس صلح، امنیت و دوستی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی دریایی سپاه راهبرد امروز ایران در خلیج فارس را صلح، امنیت، برادری و دوستی دانست و گفت ما دنبال برقراری امنیت در تنگه هرمز هستیم.

وب‌گاه گسترش

با فروکش کردن التهابات سیاسی و نظامی در منطقه، نرخ ارز در بازار غیررسمی با سرعتی قابل توجه در حال کاهش است، همانطور که پیش‌بینی شده بود. تنها چند هفته پیش، نرخ دلار به طور هیجانی به نزدیکی 70 هزار تومان رسید، اما با آرام شدن شرایط سیاسی و اقدامات مناسب بازارساز، دیروز نرخ دلار غیررسمی به زیر 60 هزار تومان سقوط کرد. این روند، که به تداوم آن هم کارشناسان و هم دلالان اشاره می‌کنند، خریداران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار رمضان شریف گفت: در عملیات وعده صادق، هیمنه رژیم صهیونیستی در حوزه عملیاتی، نظامی و دفاعی بهم ریخت، همچنین موج حمایت جهانی از فلسطینیان و انزجار از این رژیم رقم خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رویارویی اخیر اسرائیل و ایران معادلات خاورمیانه را تغییر داده و موجب شده تا بسیاری، از ظهور خاورمیانه جدید بگویند؛ خاورمیانه ای که ایران در قابش دست برتر را دارد و همین گزاره در کنار متغیرهای دیگر می تواند این منطقه را درگیر دور تازه ای از تنش ها کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخبار در خاورمیانه به سرعت پخش می‌شود. همه چیز درباره حملات موشکی و پهپادی بی‌سابقه بین ایران و اسرائیل است. تیتر بعدی به جنگ و رنج در غزه بازمی‌گردد. اما سیاستگذاران، تحلیلگران و رهبران نظامی همچنان در حال جذب تبادل آتش خارق‌العاده روزهای گذشته بین دو دشمن قدیمی هستند؛ یکی از مواردی که مسلما با یک نقص کوچک تکنولوژیک می‌توانست به آغاز یک درگیری ویرانگر بین‌المللی منجر شود. جیمز لندل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر بازداشت موعود شمخانی عصر امروز منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

شهید جلادتی 13 فروردین سال 1403 در حمله تروریستی رژیم‌صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، همراه سردارانی چون محمدرضا زاهدی و محمد هادی رحیمی به شهادت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پهپاد انتحاری جدید سپاه با قابلیت های پیشرفته شباهت زیادی به یک پهپاد روسیه دارد. پهپاد انتحاری جدید سپاه با قابلیت های پیشرفته شباهت زیادی به یک پهپاد روسیه دارد. به گزارش عرشه آنلاین، پهپاد انتحاری جدید سپاه ساختاری مشابه پهپاد «لنست» روسی دارد و در دسته مهمات پرسه‌زن جای می‌گیرد که کاربرد قابل توجهی در رزم زمینی و بخصوص عملیات‌های ضدکمین دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پهپاد انتحاری جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساختاری مشابه پهپاد «لنست» روسی دارد و در دسته مهمات پرسه‌زن جای می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پهپاد انتحاری جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساختاری مشابه پهپاد «لنست» روسی دارد و در دسته مهمات پرسه‌زن جای می‌گیرد که کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پهپاد انتحاری جدید سپاه ساختاری مشابه پهپاد «لنست» روسی دارد و در دسته مهمات پرسه‌زن جای می‌گیرد و کاربرد قابل توجهی در رزم زمینی و بخصوص عملیات‌های ضدکمین دارد. منبع: تسنیم

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از عجیب‌ترین مناقشه‌های کریمی قدوسی با حسن روحانی ادعای او درباره جاسوسی و بعد عقب‌نشینی از این ادعا بود. در یک فایل ویدئویی مدعی شده بود حسن روحانی، رییس جمهور ایران، از سرویس امنیتی و اطلاعاتی انگلستان دستور می‌گیرد! سخنگوی سپاه ادعای این نماینده مجلس مبنی بر اقدام سازمان اطلاعات سپاه در نشان‌دادن شنود تلفنی یکی از مقامات کشور با مامور MI6 به وی را تکذیب کرد.