سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک های ایران از لایحه های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت, به خبرنگاران گفت: از این حمله درس زیادی آموخته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیسی طی نامه‌ای خطاب به رییس مجلس نسبت به اظهارات اخیر وی که خطاب به مسئولان اقتصادی دولت گفته بود:«ما رویکرد اقتصادی مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.» واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: از نیروی انتظامی کشور و همه کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند و برای حفظ ارزش‌ها به میدان آمدند و از پای ننشستند تشکر می‌کنیم؛ حجاب یک اصل قانونی است، امروز دشمن می‌خواهد برای ما چالش ایجاد کند؛ لذا سخنان مقام معظم رهبری حجت را برای ما تمام کرد و ما حمایت خود را از نیروی انتظامی و همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

وب‌گاه الف

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با اشاره به رویه‌های سیاسی برای شناسایی سازمان‌های تروریستی تصریح کرد که افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی ممکن نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: چقدر زیبا در این 200 روز جلوه‌گری کردند کسانی که شاید 10 سال پیش اسمی از آن‌ها وجود نداشت. هنگامی که خبیثان آمریکایی و ایادی آن‌ها به یمن حمله کردند، گفتند که یمن فقیرترین کشور جهان است و طی یک یا دو هفته می‌توانیم به مقاصد خود دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب نماز جمعه تهران گفت: جمعی از دانشگاهی‌ها در آمریکا در دانشگاهی در کالیفرنیا و فرانسه به حمایت از مظلومین غزه برخواسته‌اند و کشوری که به دروغ خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کند 100 نفر از این معترضین را دستگیر کرد. استاد برجسته روابط بین‌الملل در دانشگاه هاروارد می‌گوید آمریکا باید بپذیرد که نسل آمریکا نسلی است که به کلی تغییر کرده است معنای این حرف این است که بعد از حدود 200 روز...

خبرگزاری میزان

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تفکر و شاخصه انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا به بک مکتب تبدیل شده است، گفت: شهید حجازی از عزیزانی است که تاثیرگذاری‌اش در جبهه مقاومت به قدری بود که عزیزان مقاومت هر مرتبه اثر خاص وجودی او را مرتباً تکرار می‌کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از برخورد خاص سردار قاآنی با نوجوانان و کودکان منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری متفاوت از سومین سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی»، به ثبت رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کانون خدمت رضوی تهران در جلسه‌ای که ششم اردیبهشت 1403 با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد، با معرفی دبیر آغاز به کار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرامرز شه‌بخش یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش العدل در حمله پهپادی سپاه پاسداران در حوالی زاهدان به هلاکت رسید./ صابرین نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی» با حضور فرماندهان نظامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از مراسم روز ارتش 40 سال پیش را مشاهده می کنید.