سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون نیروی دریایی سپاه از جدیت در طرح مسکونی‌سازی برخی از جزایر ایرانی در خلیج فارس خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون نیروی دریایی سپاه از جدیت در طرح مسکونی‌سازی برخی از جزایر ایرانی در خلیج فارس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با مجله تایم از بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ معتقد است که بنیامین نتانیاهو به دلیل شکست در توقف حماس در 7 اکتبر «به‌درستی» مورد انتقاد قرار گرفته است و می‌گوید «عده‌ای از افراد بسیار خوب» وجود دارند که می‌توانند سمت نتانیاهو را بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی نوشت: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

ساده انگاری مداخله‌گرایی غرب و در راس آن آمریکا در نظام بین الملل، یکی از دستورالعمل‌هایی است که از سوی جریان‌های رسمی و پنهان قدرت در واشنگتن و اتحادیه اروپا دنبال می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش‌گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند. آن‌ها در...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی در پیامی گفت: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بازنشر گفتگوی امیر بختیاری در خبرگزاری خبرآنلاین، درباره عملیات ها در سال های ابتدای دورای دفاع مقدس، سهوا نام آقای محسن رضایی به جای نام آقای مرتضی رضایی منتشر شده بود که این اشتباه برطرف شد.

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر سلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه عظیم تاریخی و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با یک مقام قضایی خواستار ورود قوه قضائیه به مسئله گرانی و افزایش اجاره بها شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ بختیاری، در خصوص عملیات بیت المقدس و تداوم جنگ پس از آن، گفتگویی انجام داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نقطه قوت سپاه این است که کشور‌های غربی آن را تحریم می‌کنند و این امر سلامت کار سپاه را می‌رساند.