سه‌شنبه 17 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خضریان گفت: در آخرین جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ظرف یک ماه نسبت به ارائه برنامه جامع توسعه نان کامل اقدام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضائیه گفت: همه ما مسئولان قضایی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛ گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آیین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضائیه پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، حجت‌الاسلام مصدق طی سخنانی ضمن تشکر، قدردانی و طلب حلیت از رئیس قوه قضائیه و مجموعه دستگاه قضایی، خدمت به مردم را مهم‌ترین عبادت دانست و اظهار کرد: مفتخر هستم که حدود 35 سال از عمر خود را در دستگاه قضایی و در راه ارائه خدمت به مردم صرف کردم. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود...

وب‌گاه عصر ایران

این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از 12 شرکت آمریکا یی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به مصوبات این کمیسیون برای افزایش کیفیت نان در کشور گفت: در این جلسه مقرر شد دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی نسبت به ارائه برنامه جامع توسعه نان کامل اقدام کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد / سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد / با مأمور خطا کرده برخورد شده است

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

وب‌گاه الف

رییس دیوان عالی کشور گفت: عدالت تنها مختص دستگاه عدلیه نیست در نظامی که مبتنی بر احکام الهی است همه دستگاه‌ها باید مجری عدالت باشند.

خبرگزاری میزان

طبق مقدمه قانون اساسی، وظیفه نهاد‌های خاص نظامی اعم از ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر حفظ و حراست از مرزها، جهاد در راه خدا و مبارزه در راه گسترش حاکمیت قانون خدا در جهان را نیز عهده‌دار هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دکترین هسته‌ای ایران کاملاً روشن و شفاف بوده اما از همه ظرفیت‌های موجود در حوزه هسته‌ای به‌منظور دستیابی به فناوری‌های روز نیز استفاده خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پای خبرنگاران بی‌بی‌سی فارسی نیز به پوشش رسانه‌ای محلی از سرزمین‌های اشغالی باز شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

4 اردیبهشت سال 59 بود که کماندو‌های آمریکایی آموزش دیده که پیش از این در مصر تمرین کرده بودند با استفاده از چند فروند بالگرد و هواپیما از خلیج فارس پرواز کرده و وارد خاک ایران شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرضیه حدیدچی دباغ تنها بانویی است که فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با خودداری از اظهارنظر درباره کانال های ارتباطی میان واشنگتن - تهران گفت: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خزانه داری آمریکا در راستای اقدام‌های ضد ایرانی واشنگتن، امروز سه‌شنبه از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. وزارت خزانه داری آمریکا در راستای اقدام‌های ضد ایرانی واشنگتن، امروز سه‌شنبه از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 6 شخص و نهاد مرتبط با ایران را هدف تحریم‌ها قرار داده است.