یک‌شنبه 3 تیر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، در دفتر یادبود معاونت امور مجلس دولت در مجلس شورای اسلامی نوشت: شهید آیت الله رییسی، افتخار دولتمردان برای ایران اسلامی و جهان اسلام گردید. ضمن گرامیداشت یاد این بزرگمرد، درس‌گرفتن از راه او برای همه دوستان ایشان، وظیفه‌ای برای استمرار این راه و رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) است. وی افزود:...

خبرگزاری تسنیم

مسابقات 2 جانبه شهدای خدمت و پنج‌گانه نظامی ایران و روسیه در اصفهان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پهپادهای ما باید بتوانند در صحنه به نیروهای حاضر در میدان کمک کند و استفاده از توان بالگردی هوانیروز سپاه در حوزه جابجایی مجروح نیز در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار پاکپور با اشاره به اقدامات امدادی و اولیه پزشکی در صحنه درگیری حادثه تروریستی چابهار و راسک، یادآور شد: یگان‌های نیروی زمینی به قابلیت‌هایی دست یافتند که می‌توانند در صحنه عملیات، عمده اقدامات اولیه را انجام دهند.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پهپادهای ما باید بتوانند در صحنه به نیروهای حاضر در میدان کمک کند و استفاده از توان بالگردی هوانیروز سپاه در حوزه جابجایی مجروح نیز در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت و عملکرد پهپادها و ریز‌پرنده ها برای امدادرسانی در صحنه‌های عملیاتی و رزم گفت: به‌زودی نیروی زمینی سپاه به این تجهیزات مجهز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار فدوی با تاکید بر اینکه مردم ما در این 45 سال نشان داده اند که تا پای جان، همراه انقلاب بوده اند، ادامه داد: وقتی به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می شود و شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است.

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های برتر دنیاست، افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال به شکست کشاندن این نظام بوده‌اند و تمام تلاش خود را کرده‌اند اما با توکل بر خدا و بصیرت ملت به هدف خود نرسیده اند و شاهدیم به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سال‌های سال است که جبهه حق انقلاب اسلامی بر جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ دائم پیروز می‌شود، دشمنان دیگر قدرت محاسباتی ندارند و همواره آنان با شکست مواجه شده اند ولی آنها همچنان در پی خباثت های خود هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از تمبر یادگاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از گذشت هشت روز از سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه، چند تصویر و ویدئو به تازگی پربازدید شده است. پس از گذشت هشت روز از سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه، چند تصویر و ویدئو به تازگی پربازدید شده است. خبرسازترین قاب هفته

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از نمایندگان ادوار مجلس و مقامات کشوری و لشکری در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم حضور یافتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت مادر گرامی دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار پیامی، درگذشت مادر سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت رئیس جمهور در مدرسه عالی شهید مطهری حضور پیدا کرد.